Zarządcy sklepu elektronicznego postanowili w najnowszej kampanii wykorzystać piłkę siatkową do rozreklamowania swojego asortymentu w obniżonych cenach. Za organizację przedsięwzięcia odpowiedzialna była Ambasada BC.
Spot reklamowy w postaci 15 sek. nagrania można obejrzeć na stronie internetowej Media Expert, gdzie również jest możliwość zapoznania się z ofertą dystrybucyjną firmy. Ponadto filmik jest dostępny w mediach społecznościowych, a także w większości stacji telewizyjnych w Polsce.
– Takie mecze, jak ostatnia potyczka Polski z Brazylią w pierwszym meczu siatkarskiej Final Six Ligi Narodów, to kwintesencja piękna tej dyscypliny sportowej. Na fali takich właśnie zwycięstw i strategii RTM startujemy dziś z nową kampanią reklamową, w której wykorzystujemy popularność siatkówki i klimat wakacyjnych miesięcy – powiedział Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Reklama przedstawia dwójkę zawodników grających w siatkówkę plażową, ubranych w stroje z logiem firmy. Po zakończonym meczu, w oddali widać klientów wchodzących do wyżej opisywanego sklepu elektronicznego.
Na razie nie wiadomo, jak motyw piłki siatkowej wpłynie na zwiększenie sprzedaży. Niemniej jeżeli najnowsza kampania uzyska podobne wyniki, jak w przypadku wykorzystania wizerunku piosenkarki Eweliny Lisowskiej, to o zyski przedstawiciele firmy nie będą musieli się martwić.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Komentarze: brak