site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Media Expert wykorzystuje popularność siatkówki do zwiększenia letniej wyprzedaży
18.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Media Expert wykorzystuje popularność siatkówki do zwiększenia letniej wyprzedaży

robert-v-ruggiero-wn4ad4E5DV0-unsplash

Zarządcy sklepu elektronicznego postanowili w najnowszej kampanii wykorzystać piłkę siatkową do rozreklamowania swojego asortymentu w obniżonych cenach. Za organizację przedsięwzięcia odpowiedzialna była Ambasada BC.

Spot reklamowy w postaci 15 sek. nagrania można obejrzeć na stronie internetowej Media Expert, gdzie również jest możliwość zapoznania się z ofertą dystrybucyjną firmy. Ponadto filmik jest dostępny w mediach społecznościowych, a także w większości stacji telewizyjnych w Polsce. 

– Takie mecze, jak ostatnia potyczka Polski z Brazylią w pierwszym meczu siatkarskiej Final Six Ligi Narodów, to kwintesencja piękna tej dyscypliny sportowej. Na fali takich właśnie zwycięstw i strategii RTM startujemy dziś z nową kampanią reklamową, w której wykorzystujemy popularność siatkówki i klimat wakacyjnych miesięcy – powiedział Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Reklama przedstawia dwójkę zawodników grających w siatkówkę plażową, ubranych w stroje z logiem firmy. Po zakończonym meczu, w oddali widać klientów wchodzących do wyżej opisywanego sklepu elektronicznego. 

Na razie nie wiadomo, jak motyw piłki siatkowej wpłynie na zwiększenie sprzedaży. Niemniej jeżeli najnowsza kampania uzyska podobne wyniki, jak w przypadku wykorzystania wizerunku piosenkarki Eweliny Lisowskiej, to o zyski przedstawiciele firmy nie będą musieli się martwić. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

kampania sprzedażowa Media Expert reklama siatkówka

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCyfrowa transformacja – trendy, które zmieniają marketing
Zarządzający: spotkania bywają stratą czasu, zwiększajmy ich efektywność!

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow