site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > MediaCom światowym liderem raportu COMvergence
15.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

MediaCom światowym liderem raportu COMvergence

mediacom

MediaCom został uznany za najlepszą na świecie agencję sieciową w 2018 roku w kategorii pozyskiwania nowych klientów, według najnowszego raportu COMvergence za 2018 r.

Według COMvergence sieć MediaCom pozyskała w ubiegłym roku na całym świecie budżety o wartości 2,2 mld dol. (w tym 2 mld. na 12 najważniejszych rynkach). Wartość utrzymanych przez sieć budżetów w 2018 r. wyniosła 893 mln dol.
Kluczowe ubiegłoroczne wygrane sieci MediaCom objęły takich klientów jak: Adidas, Bose, Mars i Hilton. Utrzymała również obsługę globalnego budżetu Shell oraz Sky w Wielkiej Brytanii.

W raporcie brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymania obsługi klientów w 34 krajach, na łączną kwotę 30,4 mld dol. Oprócz zajęcia czołowego miejsca w globalnym rankingu, MediaCom był również najlepszą siecią w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku (APAC).

Ten wzrostowy trend utrzymuje się od 2 lat. Z danych COMvergence za 2017 r. wynika, że sieć pozyskała wtedy budżety warte 2,1 mld dol., zdobywając takich klientów jak: PSA Peugeot Citroën, Walgreens Boots Alliance, Richemont i Falabella.

– To naprawdę fantastyczny wynik, z którego jesteśmy bardzo dumni. W MediaCom wierzymy, że strategia „People First” przynosi najlepsze wyniki – dla nas i naszych klientów – a nasz konsekwentny wzrost w ciągu ostatniego roku potwierdza, że udaje się nam ją realizować. Będziemy nadal kontynuowali nasze wysiłki, aby pozostać na szczycie w 2019 roku i nadal rozwijać biznesy naszych klientów – komentuje Stephen Allan, Prezes Zarządu i CEO sieci MediaCom.

W styczniu br. MediaCom został uznany za najlepszą sieć ubiegłego roku również przez firmę badawczą RECMA. Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć ta zdobyła w 2018 nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane oparte są na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 mln dolarów.

Również polski MediaCom przykłada się do sukcesu swojej sieci – przykładowe lokalne wygrane z ostatnich miesięcy to Polpharma czy Hortex.

 

MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku ostatnich lokalnych rozstrzygnięć klienci: Polpharma, Hortex, Netia, Manta, iRobot. W wyniku przesunięć globalnych przejął również w ostatnich miesiącach obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco.
Należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. W samym konkursie Effie Awards 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie 2017 domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.

dom mediowy nagrody raport

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlatforma ReachaBlogger coraz prężniej się rozwija!
Do czego potrzebny jest firmie newsletter?

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • pexels-cottonbro-studio-5076516
    Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow