MediaCom został uznany za najlepszą na świecie agencję sieciową w 2018 roku w kategorii pozyskiwania nowych klientów, według najnowszego raportu COMvergence za 2018 r.
Według COMvergence sieć MediaCom pozyskała w ubiegłym roku na całym świecie budżety o wartości 2,2 mld dol. (w tym 2 mld. na 12 najważniejszych rynkach). Wartość utrzymanych przez sieć budżetów w 2018 r. wyniosła 893 mln dol.
Kluczowe ubiegłoroczne wygrane sieci MediaCom objęły takich klientów jak: Adidas, Bose, Mars i Hilton. Utrzymała również obsługę globalnego budżetu Shell oraz Sky w Wielkiej Brytanii.
W raporcie brane jest pod uwagę ponad 2250 przesunięć budżetów mediowych i utrzymania obsługi klientów w 34 krajach, na łączną kwotę 30,4 mld dol. Oprócz zajęcia czołowego miejsca w globalnym rankingu, MediaCom był również najlepszą siecią w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku (APAC).
Ten wzrostowy trend utrzymuje się od 2 lat. Z danych COMvergence za 2017 r. wynika, że sieć pozyskała wtedy budżety warte 2,1 mld dol., zdobywając takich klientów jak: PSA Peugeot Citroën, Walgreens Boots Alliance, Richemont i Falabella.
– To naprawdę fantastyczny wynik, z którego jesteśmy bardzo dumni. W MediaCom wierzymy, że strategia „People First” przynosi najlepsze wyniki – dla nas i naszych klientów – a nasz konsekwentny wzrost w ciągu ostatniego roku potwierdza, że udaje się nam ją realizować. Będziemy nadal kontynuowali nasze wysiłki, aby pozostać na szczycie w 2019 roku i nadal rozwijać biznesy naszych klientów – komentuje Stephen Allan, Prezes Zarządu i CEO sieci MediaCom.
W styczniu br. MediaCom został uznany za najlepszą sieć ubiegłego roku również przez firmę badawczą RECMA. Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć ta zdobyła w 2018 nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane oparte są na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 mln dolarów.
Również polski MediaCom przykłada się do sukcesu swojej sieci – przykładowe lokalne wygrane z ostatnich miesięcy to Polpharma czy Hortex.
MediaCom Warszawa działa na polskim rynku od 1996 r. Do jego klientów należą m.in. P&G, PLAY, TCCC, Mars, Danone Group, Akzo Nobel oraz zdobyci w wyniku ostatnich lokalnych rozstrzygnięć klienci: Polpharma, Hortex, Netia, Manta, iRobot. W wyniku przesunięć globalnych przejął również w ostatnich miesiącach obsługę budżetów: Adidas, PSA, Opel i Tesco.
Należy do najczęściej nagradzanych domów mediowych na polskim rynku. W samym konkursie Effie Awards 2017 zdobył 8 statuetek Effie oraz tytuł najbardziej efektywnej agencji mediowej roku, a w 2016 został uhonorowany statuetką Grand Prix. Podczas Effie 2017 domy mediowe należące do grupy inwestycyjnej GroupM otrzymały łącznie 17 nagród.
Komentarze: brak