site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Meta dodaje nowy sposób weryfikacji wieku na Instagramie
9.11.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Meta dodaje nowy sposób weryfikacji wieku na Instagramie

claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash

Już od kilku lat Meta wymaga od użytkowników podania wieku podczas rejestrowania się na Instagramie. Rok temu platforma zachęcała osoby, które jeszcze nie podały swojego roku urodzenia, do wprowadzenia go, żeby wciąż mogły korzystać z serwisu. Informacja o wieku użytkowników jest istotna, aby zapewnić im możliwie jak najlepsze doświadczenia na Instagramie – takie, które są dopasowane do ich wieku.

Od dzisiaj na Instagramie pojawi się nowy sposób weryfikowania wieku użytkowników poniżej 18 roku życia, którzy chcą zmienić swoją datę urodzenia. Jeżeli osoba nieletnia spróbuje zmienić swój wiek na Instagramie, platforma poprosi o weryfikację na jeden z dwóch sposobów:

  • udostępnienie zdjęcia dowodu tożsamości,
  • nagranie filmiku swojej twarzy – to nowy sposób wykorzystujący technologię szacowania wieku na podstawie rysów twarzy.

W ramach pracy nad tą funkcją Meta nawiązała współpracę z Yoti – firmą, która specjalizuje się w weryfikacji wieku, jednocześnie dbając o zachowanie prywatności. Yoti zostało zweryfikowane przez Age Check Certification Scheme. To jedna z głównych firm zajmujących się potwierdzaniem wieku użytkowników, pracująca dla branż na całym świecie.

– Potwierdzanie wieku online jest złożonym wyzwaniem dla całej branży. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z Meta, aby stworzyć doświadczenia dostosowane do wieku, a także umożliwić ludziom rozwój i zapewnić im bezpieczeństwo w sieci. Nasze urządzenie do szacowania wieku twarzy jest rozwiązaniem chroniącym prywatność. Stworzyliśmy je, aby zapewnić każdemu bezpieczny sposób na potwierdzenie swojego wieku bez konieczności udostępniania imienia i nazwiska lub dowodu tożsamości. Technologia pozwoli nieletnim na dostęp do treści odpowiednich do ich wieku, przy jednoczesnym zachowaniu prywatności użytkowników. Dzisiejsza zapowiedź jest kolejnym krokiem w stronę bezpieczniejszego Internetu – mówi Julie Dawson, Główna Specjalistka ds. Polityki i Regulacji w Yoti.

Jeśli użytkownik zdecyduje się na nagranie filmiku swojej twarzy, Meta udostępni nagranie tylko i wyłącznie Yoti, które wykorzystuje technologię szacującą wiek na podstawie rysów twarzy. Później wizerunek użytkownika zostaje usunięty. Technologia nie jest w stanie rozpoznać tożsamości użytkowników.

– Chcemy, aby każdy mógł korzystać z Instagrama w sposób odpowiedni dla swojego wieku, a aby to było możliwe, musimy wiedzieć, ile lat mają nasi użytkownicy. Jest to nie lada wyzwanie – nie tylko dla nas, lecz także dla całej branży mediów społecznościowych. Między innymi dlatego dzisiejsze ogłoszenie jest dla nas bardzo ważnym krokiem. Jesteśmy szczególnie podekscytowani współpracą z Yoti, którzy są liderami w budowaniu skutecznej technologii do weryfikacji wieku, jednocześnie stawiając prywatność na pierwszym miejscu. Ta praca uzupełnia nasze bieżące wysiłki w celu ulepszenia naszej technologii weryfikowania wieku oraz opracowania nowych sposobów na zapewnienie nastolatkom bezpieczeństwa na Instagramie – mówi Tara Hopkins, dyrektor ds. polityki publicznej w Instagramie.

Więcej szczegółowych informacji na ten temat można przeczytać tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Claudio Schwarz/Unsplash

Instagram Meta nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKamila Kalińczak, Qczaj, Architekt Porządku i Joanna Banaszewska w spocie Allegro Polecam
Meta tworzy nowe narzędzia, aby ułatwić twórcom rozwijanie biznesów na Facebooku i Instagramie

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow