site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Meta uruchamia narzędzia nadzoru rodzicielskiego na Messengerze w Polsce
7.09.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Meta uruchamia narzędzia nadzoru rodzicielskiego na Messengerze w Polsce

unnamed

Początkowo, Meta uruchomiła te narzędzia w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie w czerwcu, w ramach szerszego ogłoszenia nowych sposobów pomagania nastolatkom w zarządzaniu czasem w naszych aplikacjach. Od dziś rodzice i opiekunowie w Polsce mogą uzyskać dostęp do narzędzi nadzoru rodzicielskiego Messengera i do zasobów od wiodących ekspertów za pośrednictwem Meta Family Centre.

Nowe narzędzia nadzoru rodzicielskiego na Messengerze pozwolą rodzicom i opiekunom na:

  • Sprawdzenie, ile czasu ich nastolatki spędzają na Messengerze
  • Przeglądanie i otrzymywanie aktualizacji listy kontaktów nastolatków na Messengerze, a także ich ustawień prywatności i bezpieczeństwa
  • Otrzymywanie powiadomień, jeśli nastolatkowie zgłoszą czyjeś konto (jeśli zdecydują się oni udostępnić tę informację)
  • Wyświetlanie, kto może wysyłać wiadomości do nastolatków (tylko znajomi, znajomi znajomych lub nikt) i sprawdzanie, czy to ustawienie zostało zmienione
  • Sprawdzanie, kto może zobaczyć historię nastolatków na Messengerze i otrzymywanie powiadomień, jeśli zmienią to ustawienie
  • Co ważne – narzędzia te nie pozwalają rodzicom na czytanie wiadomości nastolatków

W ciągu następnego roku Meta doda więcej funkcji do Nadzoru rodzicielskiego na Messengerze, tak aby rodzice mogli pomagać swoim nastolatkom lepiej zarządzać ich czasem i interakcjami, przy jednoczesnym zachowaniu ich prywatności.

Ta aktualizacja opiera się na istniejących narzędziach nadzoru rodzicielskiego na Instagramie i jest częścią ciągłych starań Meta nad ustanowieniem Meta Family Centre jako jednego centralnego miejsca, w którym rodzice i opiekunowie mogą znaleźć zasoby i narzędzia pomagające zarządzać doświadczeniami nastolatków na platformach Meta oraz wzmocnić dialog między rodzicami i nastolatkami na temat ich życia online.

Więcej informacji na stronie.

Messenger Meta nadzór nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFilm „Barbie”. Majstersztyk marketingu i koło zamachowe konsumenckiej lojalności
Zintegrowane kampanie komunikacyjne: jak łączyć PR, marketing i reklamę dla spójnego wizerunku marki?

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow