site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Meta uruchamia nowy program ambasadorski Twórcy Jutra
19.09.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Meta uruchamia nowy program ambasadorski Twórcy Jutra

jenny-ueberberg-B8A3_0qfNzg-unsplash

Meta zaprosiła do współpracy przy projekcie twórców z 15 rynków Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Program ma dać szansę zaistnienia młodemu pokoleniu twórców internetowych.

Na czym polega program?

Twórcy Jutra to program ambasadorski, który w najbliższym roku umożliwi wybranym twórcom udział w specjalnych wydarzeniach, testowanie nowych funkcji na Instagramie i Facebooku oraz rozwijanie wraz z Meta swojej obecności w sieci. Meta zapewni również uczestnikom projektu dostęp do nowoczesnych narzędzi, edukacji i zasobów. 

Wybrani do programu ambasadorzy reprezentują różne zainteresowania – od kuchni, przez środowisko i ekologię, po makijaż i show-biznes. Łączy ich jednak zamiłowanie do treści wideo, umiejętność przekształcenia pasji w pracę na pełen etat i potencjał do kreowania przyszłości, który Meta postanowiła wykorzystać.

Polscy twórcy wezmą udział w projekcie

Do programu Twórcy Jutra wybrano po 10 wschodzących talentów z każdego rynku, m.in. z Czech, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Izraela. Wśród nich znaleźli się również twórcy z naszego kraju. Do udziału w projekcie zaproszeni zostali Michał Korkosz, Martyna Szpaczek, Justyna Lis, Victor Borsuk, Karolina Sobańska, Natalia Sisik, Lola (Crystal Bruises), Klaudia Sobotka, Sebastian Kulis oraz Kacper Zembrzucki. Szczegóły na temat programu Twórcy Jutra dostępne są na specjalnie przygotowanej stronie internetowej.

Autor tekstu: Mateusz Ligęza
Źródło zdjęcia głównego: Jenny Ueberberg/Unsplash

Meta nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGoogle opóźnia wycofanie plików cookie, umożliwiając branży dalsze testy
Marcin Prokop w nowej kampanii Head & Shoulders

Podobne wpisy:

  • pexels-energepiccom-174938
    Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • pexels-torsten-dettlaff-3571094
    Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow