site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Meta wprowadza więcej reakcji w Reelsach
13.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Meta wprowadza więcej reakcji w Reelsach

tunahan-gunkan-MSNlQmqRX1w-unsplash

Wiele z nas oglądając Reelsy miało chęć skomentowania ich za pomocą emoji. Właśnie teraz Meta planuje rozwinąć reagowanie na Reelsy, co na pewno zapewniłoby szersze możliwości odpowiadania na te krótkie formy wideo. 

Alessandro Paluzzi na swoim twitterze opublikował przykład, który obrazuje Reactions for Reels. Takie rozwiązanie umożliwiłoby przypisanie do Reelsa jednej z siedmiu odpowiedzi w postaci reakcji z dobrze znanymi nam emoji, które pojawiają się m.in. pod postami na Facebooku. Obecnie zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku, krótkie treści Reels można jedynie polubić lub skomentować. Opcja z reagowaniem za pomocą nowych, siedmiu emoji wyeliminuje ten problem i na pewno zwiększy aktywność wśród użytkowników. Dzięki temu w najkrótszym możliwym czasie, emoji sprawi, że przekażemy to, co chcemy. 

https://twitter.com/alex193a/status/1504870155154825217

Funkcja reagowania na Reelsy za pomocą emotikonów, zgodnie z postem Alessandro Paluzziego, ograniczona zostaje na razie do Facebooka, ale wkrótce może pojawić się również na Instagramie. Meta wprowadza takie strategie w ramach integracji Facebooka z Instagramem. Zobaczymy jednak, co przyniesie przyszłość i jak sprawdzi się zaproponowane rozwiązanie.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Tunahan Günkan/Unsplash

Facebook Meta nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJakich kompetencji potrzeba w sektorze komunikacji marketingowej? Weź udział w III edycji badania
Ewa Bilan-Stoch ambasadorką marki Fox Dekorator

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców
  • amin-moshrefi-z3jCMSm4Rrc-unsplash
    WhatsApp Cloud API dostępny już dla wszystkich biznesów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...