site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Meta wprowadza zmiany w zasadach reklamowania kryptowalut
17.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Meta wprowadza zmiany w zasadach reklamowania kryptowalut

pexels-roger-brown-5127350

Meta zmieniła zasady reklamowe dotyczące kryptowalut na swoich platformach. Zostanie zwiększony zakres reklam firm kryptograficznych, na czym zarobią platformy Mety.

Wirtualna moneta a platformy Mety

Amerykański konglomerat zdecydował się poszerzyć możliwości swoich użytkowników o świat kryptowalut. Oświadczył na swoim blogu, że zaktualizował kryteria kwalifikacji wyświetlania reklam odnoszących się do kryptowalut. Dzięki temu większa liczba firm kryptograficznych będzie mogła publikować reklamy na platformach Mety. Pozwoli to na poszerzenie możliwości promowania produktów. Sama Meta zwiększy szanse na wzbogacenie się poprzez takie reklamy.

Zmiany na rynku kryptowalut

Niewątpliwie Meta zdecydowała się na pozornie ryzykowny krok. Nie wszyscy patrzą na rynek kryptowalut tak optymistycznie, jak amerykański gigant. Należy zwrócić uwagę na fakt, że  zakorzenienie się kryptowalut w codziennym życiu już nastąpiło. Istnieje jednak wysokie ryzyko rozwoju cyberprzestępstw w tej branży. Czy zmiany reklamowania kryptowalut wpłyną pozytywnie na platformy Mety? Ta kwestia pozostaje otwarta.

Autor tekstu: Natalia Sołkiewicz
Źródło zdjęcia głównego: Roger Brown/Pexels

Facebook kryptowaluta Meta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTK MAXX celebruje „Święta na MAXXA”
Tomasz Kot w roli lekarza. Nowy spot Okręgowej Izby Lekarskiej

Podobne wpisy:

  • 1200x628 linkpost SM(31)
    26 kwietnia spotkamy się na kolejnej edycja DIMAQ Voice Online - poznaj agendę spotkania!
  • tunahan-gunkan-MSNlQmqRX1w-unsplash
    Meta wprowadza więcej reakcji w Reelsach

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...