Meta zmieniła zasady reklamowe dotyczące kryptowalut na swoich platformach. Zostanie zwiększony zakres reklam firm kryptograficznych, na czym zarobią platformy Mety.
Wirtualna moneta a platformy Mety
Amerykański konglomerat zdecydował się poszerzyć możliwości swoich użytkowników o świat kryptowalut. Oświadczył na swoim blogu, że zaktualizował kryteria kwalifikacji wyświetlania reklam odnoszących się do kryptowalut. Dzięki temu większa liczba firm kryptograficznych będzie mogła publikować reklamy na platformach Mety. Pozwoli to na poszerzenie możliwości promowania produktów. Sama Meta zwiększy szanse na wzbogacenie się poprzez takie reklamy.
Zmiany na rynku kryptowalut
Niewątpliwie Meta zdecydowała się na pozornie ryzykowny krok. Nie wszyscy patrzą na rynek kryptowalut tak optymistycznie, jak amerykański gigant. Należy zwrócić uwagę na fakt, że zakorzenienie się kryptowalut w codziennym życiu już nastąpiło. Istnieje jednak wysokie ryzyko rozwoju cyberprzestępstw w tej branży. Czy zmiany reklamowania kryptowalut wpłyną pozytywnie na platformy Mety? Ta kwestia pozostaje otwarta.
Autor tekstu: Natalia Sołkiewicz
Źródło zdjęcia głównego: Roger Brown/Pexels
Komentarze: brak