site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w nowej odsłonie komunikacji digital L'Oréal Professionnel
24.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w nowej odsłonie komunikacji digital L’Oréal Professionnel

baner_sokolowska

L’Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem „Bądź pewna zmian”. Jej twarzą została ambasadorka marki, popularna reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska.

W kampanii „Bądź pewna zmian” marka przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie. To uczucie daje pewność, że podjęta decyzja będzie słuszna. Punktem wyjścia do komunikacji marki w 2019 roku stała się radykalna metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej i zmiana koloru włosów z ciemnych na blond. Pewność do podjęcia tej decyzji dały ambasadorce profesjonalne kosmetyki do koloryzacji i pielęgnacji od L’Oreal Professionnel oraz najwyższa jakość usług świadczonych przez fryzjerów z Salonów Expert.

L’Oreal Professionnel, jako marka będąca ekspertem w koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów, doskonale wie, że każda zmiana, aby zakończyła się sukcesem, wymaga nie tylko decyzji, ale także odpowiedniego wykonania. Rekomendacja produktów L’Oreal Professionnel i usług dostępnych w Salonach Expert przez Sokołowską to ważny drogowskaz dla konsumentek, które wprawdzie czują potrzebę zmiany, ale często obawiają się efektu końcowego.

Głównym narzędziem komunikacji w kanałach digital jest spot z udziałem Katarzyny Sokołowskiej, w którym ambasadorka zdradza, jak według niej najlepiej podejmować ważne decyzje. Kampania została także wzbogacona o video tutoriale prezentujące zupełnie rożne stylizacje nowej fryzury Kasi, wykreowane przez eksperta-stylistę fryzur z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków L’Oreal Professionnel.

Komunikacja marki w 2019 roku obejmuje w sumie pięć osobnych kampanii reklamowych z zakresu wizerunku i sprzedaży. Pod hasłem „Bądź pewna zmian” oprócz kampanii wizerunkowej marki L’Oreal Professionnel, promowane będą także m. in. kultowe produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.

źródło: materiały prasowe

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii, która potrwa do końca 2019 roku odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

kampania kampania promocyjna komunikacja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisLinie lotnicze ANA pozostają partnerem programu CNN “Open Court”
Nowa usługa oddzwaniania pozwoli klientom skontaktować się z Allegro w mniej niż 10 sekund

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow