W czerwcu wystartował najnowszy serwis internetowy mFinanse. Za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej platformy oraz jej strategię komunikacji i promocji odpowiada agencja PA.
mFinanse to spółka z grupy mBank, która dzięki współpracy z kilkunastoma bankami pomaga finansować, m.in.: zakup mieszkania, budowę domu czy kupno auta. W czerwcu marka mFinanse wystartowała z przejrzystym i intuicyjnym serwisem internetowym. Za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej platformy oraz jej strategię komunikacji i promocji odpowiada agencja PA.
Działania marketingowe rozpoczęły się od przeprowadzenia badań insightowych z pracownikami mFinanse. Ich wnikliwa weryfikacja i analiza była niezwykle istotnym elementem przygotowanej przez agencję przejrzystej i intuicyjnej strony internetowej, która odpowiada jednocześnie na oczekiwania i potrzeby klientów.
PA odpowiedzialna jest za praktyczne makiety, projekty graficzne, jak i kodowanie całego serwisu. Zadbała również o funkcjonalność platformy, gdzie wszyscy zainteresowani produktami mFinanse z łatwością mogą korzystać z kalkulatorów kredytowych czy zlokalizować placówki popularnej sieci bankowej. Co więcej, klienci mogą rozwiać swoje wszelkie wątpliwości i skorzystać z porad i informacji dostępnych na blogu kredytowym, a pracownicy zyskali dodatkowe, nowoczesne miejsce, gdzie mogą zgłosić swoją aplikację do pracy.
Komentarze: brak