site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie
22.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Mlekovita zredukuje ilość tworzyw sztucznych o 100 tys. kg rocznie

glownekonf_1172674731

Grupa MLEKOVITA, jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, firma podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości folii w opakowaniach sera w plastrach czy wprowadzenie kubków z bezpośrednim nadrukiem etykiety dla jogurtu naturalnego, pozwolą MLEKOVICIE zredukować ilość tworzyw sztucznych aż o 100 tys. kg w skali roku.

– W MLEKOVICIE obserwujemy trendy na rynku, także te dotyczące poszanowania środowiska i projektowania opakowań. Jako lider branży mleczarskiej w Polsce oraz największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej nieustannie pracujemy nad tym, aby tego typu rozwiązania wdrażać w naszej firmie, ponieważ dobro środowiska jest dla nas bardzo istotne. Opakowania naszych produktów ewoluują – nie tylko pod względem szaty graficznej, ale także jeśli chodzi o materiały, z których są wykonane. Nasze proekologiczne podejście do pakowania produktów przejawia się m.in. w zmniejszaniu gramatury tworzyw sztucznych w opakowaniach. Zmiany wprowadzone w tym zakresie w ostatnich miesiącach powodują, że w ciągu roku na rynek trafi o 100 tys. kg mniej tworzyw sztucznych. To już ogromna różnica, ale my nie ustajemy w wysiłkach, aby zmieniać skład opakowań kolejnych produktów i działać jeszcze bardziej proekologicznie – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

W celu redukcji ilości tworzyw sztucznych MLEKOVITA zmniejszyła m.in. grubość folii dolnej w opakowaniach serów żółtych w plastrach oraz zmieniła sposób pakowania serów dojrzewających, serów mozzarella i bezwodnego tłuszczu mlecznego w bloku.

– Nowe opakowania zyskał też jogurt naturalny 150 g – kubek z etykietą termokurczliwą zamieniono na kubek z bezpośrednim nadrukiem etykiety. To jedna z bardziej zauważalnych zmian, ponieważ opakowania złożonego z dwóch warstw tworzywa sztucznego, jedna zniknęła całkowicie. Zmieniono również etykietowanie butelek kefiru i maślanki 1 kg – etykieta z roli zastąpiła stosowaną wcześniej etykietę termokurczliwą, co ograniczy ilość tworzyw sztucznych o 30 tys. kg rocznie – opowiada Edyta Cybulska, Kierownik Wydziału UHT.

Zmiany w opakowaniach produktów to tylko jeden z przykładów inwestycji prośrodowiskowych lidera branży. Celem MLEKOVITY jest wprowadzanie i utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie ochrony środowiska. Firma stale modernizuje swoje zakłady, m.in. wybudowała kotłownię gazową i elektrociepłownię w zakładzie w Trzebownisku na Podkarpaciu, elektrociepłownię w zakładzie w Lubawie oraz nową kotłownię gazową w zakładzie w Morągu. Konsekwentnie wymienia też m.in. instalacje oświetleniowe w halach produkcyjnych oraz w magazynach na energooszczędne oświetlenie typu LED.

Źródło materiału i zdjęcia głównego: Newseria/biuro prasowe

CSR Mlekovita społeczna odpowiedzialność biznesu

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPowrót do korzeni, czyli powstaje Facebook Campus
Skuteczny handel w Internecie jest oparty na pozytywnym doświadczeniu klienta

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow