site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Mlekpol z nową kampanią serków Łaciate
9.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Mlekpol z nową kampanią serków Łaciate

cream-cheese-181528_1280

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” połączonemu zespołowi agencji Media Republic i Change Serviceplan.

Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA ruszyła w czerwcu. Jej celem jest pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych stanowi serwis najlepszewkuchni.pl wspierany kampanią bannerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy oraz udziałem influencerów.

– Ważnymi aspektami oceny zaprezentowanych pomysłów były  dla nas: podejście do briefu, propozycja przedstawionych działań, analiza konkurencji oraz uwzględnienie tego, jaka jest obecnie nasza pozycja na rynku i co chcemy osiągnąć w ciągu najbliższych miesięcy. Agencja Change Serviceplan spełniła nasze oczekiwania, tworząc ciekawą i dopasowaną do naszych potrzeb koncepcję kreatywną, w ramach której przedstawiła szczególnie bliskie nam pomysły na działania komunikacyjne – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.

Źródło zdjęcia głównego: julenka/Pixabay

kampania reklamowa Mlekpol Łaciate

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzy pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza?
„Allegro Prize” szansą dla artystów sztuk wizualnych

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow