Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie powierzyła realizację najnowszej kampanii serków śmietankowych „Łaciate” połączonemu zespołowi agencji Media Republic i Change Serviceplan.
Wielomiesięczna aktywacja konsumencka przygotowana w ramach idei #łaciaTY i JA ruszyła w czerwcu. Jej celem jest pokazanie szerokiego asortymentu serków oraz zainspirowanie konsumentów do kreatywnego wykorzystania produktów i urozmaicenia standardowych kanapek. Sercem działań reklamowych stanowi serwis najlepszewkuchni.pl wspierany kampanią bannerową, kampaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami #łaciatakanapka i #łaciateprzepisy oraz udziałem influencerów.
– Ważnymi aspektami oceny zaprezentowanych pomysłów były dla nas: podejście do briefu, propozycja przedstawionych działań, analiza konkurencji oraz uwzględnienie tego, jaka jest obecnie nasza pozycja na rynku i co chcemy osiągnąć w ciągu najbliższych miesięcy. Agencja Change Serviceplan spełniła nasze oczekiwania, tworząc ciekawą i dopasowaną do naszych potrzeb koncepcję kreatywną, w ramach której przedstawiła szczególnie bliskie nam pomysły na działania komunikacyjne – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.
Źródło zdjęcia głównego: julenka/Pixabay
Komentarze: brak