site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem w ramach akcji #MyFreedomDay 2020
26.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem w ramach akcji #MyFreedomDay 2020

MyFreedomDay

Tegoroczna kampania CNN – #MyFreedomDay, skupiająca młodych ludzi z całego świata w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, odbędzie się 11 marca w środę.

W tym roku odbędzie się czwarta już edycja tego wydarzenia, a chęć udziału zadeklarowały tysiące młodych osób z różnych szkół i społeczności lokalnych, z ponad stu krajów na sześciu kontynentach. Akcja ma zwrócić uwagę na problem 40 mln ludzi, którzy obecnie są w niewoli.

CNN w ramach akcji zadaje pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i tym samym zachęca uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

11 marca materiały te zostaną opublikowane na CNN.com/myfreedom oraz na profilach społecznościowych CNN, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Ponadto międzynarodowi korespondenci CNN będą prowadzić relacje na żywo z całego świata ze szkół w Azji, Afryce, Europie i Ameryce Północnej.

CNN International przygotuje specjalne programy prezentujące aktywność i wydarzenia organizowane przez uczniów, a także przesłania i deklaracje celebrytów zaangażowanych w projekt. Program specjalny będzie miał swoją premierę 11 marca o godz. 6:30 CET. Powtórki zostaną wyemitowane 12 marca o godz. 9:30 CET oraz przez cały weekend. 

#MyFreedomDay jest częścią projektu CNN Freedom Project, który ma na celu zwrócenie uwagi społeczności międzynarodowej na problem handlu ludźmi i powstrzymanie tego procederu o szacowanej wartości 150 miliardów dolarów rocznie. Film promujący akcję #MyFreedomDay 2020 jest dostępny tutaj.

Poniżej znajdują się materiały udostępnione w sieci z zeszłorocznej edycji #MyFreedomDay 2019.

#MyFreedomDay CNN kampania społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKonferencja z obszaru digital marketingu DIMAQ DAY już w marcu!
CSR wychodzi z cienia, czyli wyzwania biznesu w działalności społecznej. Kongres PR 2020 już za dwa miesiące!

Podobne wpisy:

  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”
  • image_processing20221115-873892-1ff40r6
    Aadidas rzuca światło na problem molestowania kobiet w nowej kampanii społecznej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow