site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Mniej zbędnych postów na tablicy? Nadchodzą zmiany na Facebooku
24.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Mniej zbędnych postów na tablicy? Nadchodzą zmiany na Facebooku

joshua-hoehne-1507094-unsplash

Zbliża się aktualizacja dotycząca wyświetlania treści na stronie. Twórcy umożliwią nam dopasowanie wątków, które ukażą się w pierwszej kolejności.

Facebook cały czas przechodzi metamorfozy, żeby coraz lepiej dopasować się do swoich użytkowników. Ostatnio poznaliśmy nowe, odświeżone logo aplikacji mobilnej, które nie wszystkim przypadło do gustu. Wiemy również, że wkrótce mają nastąpić zmiany designu w wersji dla przeglądarek. Czego jeszcze możemy się spodziewać w najbliższym czasie?

źródło: www.pl.facebookbrand.com

Nadchodzącą aktualizacją będzie sposób wyświetlania treści na tablicy. Teraz, żeby ograniczyć ilość zbędnych postów, zaśmiecających nasze aktualności, portal umożliwi wyświetlanie w pierwszej kolejności wątków, którymi jesteśmy zainteresowani. Dzięki tej nowości szanse, że pominiemy ważne informacje, bądź interesujące nas treści, będą znacznie mniejsze.

Za dopasowanie contentu będą odpowiedzialne algorytmy, które przede wszystkim pokażą najczęściej odwiedzane przez nas strony czy wydarzenia bliskich znajomych. Oprócz tego, będziemy mieli możliwość wypełnienia ankiet pozwalających na jeszcze lepsze dopasowanie tematyki statusów, które zobaczymy. Planowane zmiany powinny się pojawić już w najbliższych tygodniach!

 

Autor tekstu: Anna Sroka

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania „Europa to Ty” – wybierz swoją przyszłość
5 błędów w komunikacji marek B2B

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow