Dwie marki świadczące usługi internetowe, Brand24 oraz Grupa iCEA połączyły swoje branżowe siły. Dzięki ich kooperacji, klienci dostaną jeszcze więcej możliwości.
Brand24 to platforma zajmująca się monitoringiem Internetu, co pozwala korzystającym z jej usług podmiotom na bieżąco kontrolować swoją obecność w sieci. Wszelkie wzmianki na temat konkretnej marki, zarówno bezpośrednie odniesienia, jak i pośrednie nawiązania, rozpoznawane za pomocą podanych fraz kluczowych, pojawiają się w wygodnym panelu w serwisie Brand24. Za jego pomocą osoby dbające o wizerunek firmy, której dotyczą poszczególne wzmianki, mogą nie tylko reagować na zachowania konkurencji lub internautów, ale również planować skuteczne działania z zakresu marketingu i PR. Innymi słowy, znając swoją pozycję w sieci, można skutecznie dbać o swój wizerunek online oraz opracować strategię komunikacji marki dopasowaną do internetowych realiów.
Dzięki nawiązanej współpracy Grupa iCEA, jako jedna z największych agencji SEO w Polsce, umożliwi swoim klientom dostęp do narzędzi analitycznych i stałego monitoringu marki w Internecie na atrakcyjnych warunkach. Poznańska agencja postrzega, a przy tym aktywnie promuje pozycjonowanie w modelu SEO360, uwzględniającym wiele zmiennych, które mają wpływ na finalne efekty działań marketingowych online. W takim podejściu skuteczność kampanii SEO, na którą składają się choćby: jakość działań content marketingowych, proces link buildingu czy dokładnie przeprowadzona optymalizacja techniczna, można wyraźnie podnieść dzięki stworzeniu kompleksowej strategii i wielopłaszczyznowej orientacji w działaniach.
Współpracę Grupy iCEA i Brand24 określić można mianem kooperacji pionu koncepcyjnego z operacyjnym, choć jest to duże uproszczenie. W praktyce przedmiotem współpracy nie będzie dostęp do szerokiego zakresu analityki internetowej dla specjalistów agencji SEO360, ale umożliwienie klientom bezpośredniego monitorowania kondycji wizerunkowej swoich przedsiębiorstw w sieci na niezwykle atrakcyjnych warunkach.
Warto podkreślić, że z czysto biznesowej perspektywy, Brand24 jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kluczowych informacji, które stanowić może wyraźną przewagę konkurencyjną nie tylko w segmencie e-commerce, ale również w działalności usługowej online.
– Brand24 oferuje usługi kluczowe dla naszych klientów, którzy swoje działania marketingowe opierają na wielu filarach, w tym na postrzeganych priorytetowo kampaniach SEO, realizowanych przez naszych specjalistów. Nawiązanie współpracy między naszymi firmami cieszy nas niezmiernie, gdyż dzięki niej nasi klienci otrzymają możliwość korzystania z doskonałego narzędzia analitycznego, które będzie dla nich realnym wsparciem w prowadzeniu biznesu – powiedział Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.
Komentarze: brak