site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > MORE – Miejskie Okna REklamowe od JetLine
4.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

MORE – Miejskie Okna REklamowe od JetLine

glownekonf_653475101

MORE to nowa sieć ekranów LCD, które zlokalizowane są w Warszawie, przy głównych trasach uczęszczanych przez pieszych. Ekrany umieszczane są w witrynach w taki sposób, aby idealnie wpisywały się w estetykę miasta.

MORE nie są standardowymi ekranami TV, ale wysokiej jakości wyświetlaczami LCD, które dzięki synchronizacji z systemem zarządzania od MyLED pozwalają na realizację nawet najśmielszych pomysłów na kampanię DOOH.

Wszystkie ekrany MORE mają ten sam wymiar – 55 cali (72×126 cm), a emitowane spoty trwają 10 sekund, dzięki czemu pozwalają osiągnąć spójność wyświetlania na wszystkich nośnikach. Co więcej, cała kampania: od przygotowania, przez wdrożenie, po analizę skuteczności i efektywności, jest obsługiwana jest przez MyLED. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem reklamobiorcy, który zyskuje pełny dostęp do platformy, pozwalający mu na monitorowanie jej przebiegu.

Dlaczego wygląd witryn sklepów i lokali usługowych jest ważny?

Witryna to najlepszy sposób na zaproszenie przechodniów do odwiedzenia danego miejsca. Od wielu lat jest ona jedną z najpopularniejszych form reklamy. Przechodząc koło butiku możemy zobaczyć ekspozycję ubrań z aktualnej kolekcji, w drogeriach trafimy na reklamę nowej linii kosmetyków, a spacerując obok biura podróży możemy natknąć się na ciekawe oferty egzotycznych wakacji.

Sieć ekranów MORE jest zatem odpowiedzią na potrzeby dzisiejszych reklamodawców. Miejskie Okna REklamowe dają usługodawcom więcej przestrzeni do prezentowania swoich produktów, a co za tym idzie, przyciągają do danego miejsca jeszcze więcej klientów. Natomiast ze względu na możliwości, jakie ekrany oferują podczas emisji spotów, stanowią efektywniejszą alternatywę dla zwykłych telewizorów.

MORE idealnie zastępują witryny sklepowe, ponieważ są umieszczone na wysokości wzroku odbiorcy, przez co komunikat jest bardziej czytelny. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, stworzona przez MyLED sieć MORE daje możliwość cyfryzacji witryn.

MORE, czyli sposób na powiększenie przestrzeni reklamowej 

Sieć ekranów MORE to możliwość nowej komunikacji z klientami. Zamiana standardowej wystawy na cyfrowy komunikat OOH umożliwia zaprezentowanie szerokiej oferty usług poprzez rotowania wyświetlanymi komunikatami, podmianę treści w dowolnym momencie oraz dostosowania komunikatów do odpowiedniego miejsca i czasu. Wszystkie te możliwości zwiększają skuteczność oddziaływania na odbiorcę.

Jak pokazują badania Outsmart i Talon Effectiveness, 58% osób twierdzi, że reklama produktu umieszczona w pobliżu miejsca sprzedaży może ich skłonić do zakupu. Natomiast aż 92%  konsumentów zauważa komunikaty OOH w ciągu 30 minut przed dokonaniem zakupu. Reklama DOOH umieszczona przed wejściem zachęca odbiorcę do odwiedzenia danego miejsca, a także wpływa na skrócenie czasu potrzebnego na podjęcie decyzji o zakupie.

Wdrożenie takiej formy reklamy możliwe jest dzięki platformie stworzonej przez MyLED –  twórcę systemu służącego do zarządzania emisją kampanii na blisko 400 ekranach DOOH zlokalizowanych na terenie całej Polski. Firma odpowiada też za przygotowanie i aktualizację treści reklamowych wyświetlanych na ekranach MORE. Obecnie MyLED, wraz z NCBiR, testuje na wybranych lokalizacjach autorskie rozwiązanie ARA, które pozwoli na badanie preferencji osób stanowiących widownię nośników i lepsze targetowanie przekazu.

Ekrany sieci MORE w niedalekiej przyszłości pojawią się również w innych polskich miastach.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Newseria/materiały prasowe

nowość OOH reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPlanowanie tweetów – platforma testuje “nowe-stare” narzędzie
MASHup #1 w Krakowie: Cześć, tu podcast!

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow