site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Na LinkedInie można zaznaczyć nowe stanowiska pracy
23.04.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Na LinkedInie można zaznaczyć nowe stanowiska pracy

linkedin-sales-solutions-VKJt1EZHlWs-unsplash

Portal postanowił wyjść naprzeciw rodzicom, którzy tuż po narodzinach dziecka zostają z nimi w domu oraz osobom, które pracują w ramach samozatrudnienia. W tym celu serwis wprowadził nowe opisy stanowisk pracy: “rodzic w domu”, “mama w domu”, “tata w domu” oraz samozatrudniony freelancer.

Dlaczego zdecydowano się na taki krok?

Decyzja o wprowadzeniu nowych opcji w serwisie była podyktowana troską o tych pracowników, którzy w trakcie urlopu wychowawczego, bądź dłuższej przerwy w pracy zawodowej mieli duże luki w CV. Przez to pracodawcy często nie wiedzieli, z czego wynika dana rozbieżność. Ponadto, umieszczenie takiej możliwości na portalu pomoże zmienić postawę społeczeństwa na temat rodziców, pozostających w domu ze swoimi pociechami. Obecnie często uważa się takich ludzi za osoby, które podejmują najwygodniejszą dla siebie decyzję. Funkcja “rodzic w domu” pomoże zmienić myślenie i spojrzeć na rodzicielstwo jako na odpowiedzialną i poważną pracę dorównującą tej na etacie.

Podobnie jest w przypadku samozatrudnionych freelancerów, których pozycja zawodowa na portalu nie była wcześniej jasno określona. Dzięki tej opcji, osoby uprawiający wolny zawód, będą traktowane na podobnym poziomie, co pracujący w danej instytucji na umowie.

Jak to wygląda w praktyce?

Kiedy dana osoba chce zmienić swoje stanowisko pracy na portalu, może w opcjach wyszukiwania wybrać odpowiednią nazwę stanowiska oraz ustawić termin, od kiedy zajmuje się rodzicielstwem lub samozatrudnieniem. Oprócz nazwy stanowiska w ustawieniach serwisu nic się nie zmienia. Opcja ma być pomocna w zwiększeniu przejrzystości zawodowej.

Miejmy nadzieję, że nowe stanowiska pracy na LinkedInie poprawią sytuację zawodową wszystkich rodziców oraz osób samozatrudnionych. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: LinkedIn Sales Solutions/Unsplash

LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKolorowe nosy na mapie Polski zachęcają do przekazania 1 proc. podatku
eTrade Awards – potwierdź swoją jakość w branży e-commerce

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow