site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas
20.05.2022  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

6 urodziny More Bananas

Agencja kreatywna More Bananas świętuje 6. urodziny. Tradycyjnie, ich najważniejszym przesłaniem będzie dzielenie się wiedzą. Strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu to, w największym skrócie, tematy przewodnie tegorocznej konferencji urodzinowej, która odbędzie się w dniach 25-26 maja.

– Banany zazieleniły się w 2016 na gałęzi social media marketingu, ale od tej pory nasze „drzewo” znacznie się rozrosło. Oprócz marketingu na największych platformach społecznościowych naszą specjalnością pozostają audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy. Dla klientów realizujemy również szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia, a w ostatnim roku wzmocniliśmy obszar influencer marketingu oraz performance – mówi Anna Ledwoń- Blacha, creative owner More Bananas

Podczas konferencji 25-26 maja przewidziano jedenaście prelekcji online. Przez cały czas będzie można zadawać prowadzącym pytania na czacie.

  1. Daria Bokowy Profesjonalna sesja fotograficzna bez… profesjonalnego fotografa?
  2. Anna Ledwoń-Blacha Strategia w biznesie od A do Z.  Dobre dobrego początki
  3. Piotr Siwiec Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów
  4. Wojtek Żywolt Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach
  5. Kinga Edwards Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
  6. Joanna Karcz-Czajkowska Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
  7. Jonasz Wiercioch    Jak imple…., co zrobić by strategia żyła?
  8. Bartek Ziemiański Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
  9. Zuzanna Ledworowska Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
  10. Jacek Szczepan Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
  11. Kalina Tyrkiel/Barbara Adamska Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów.

Konferencja jest przeznaczona dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu.Całe wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych. Wszyscy goście otrzymają nielimitowany dostęp do wideo oraz wszystkich materiałów, a także będą mogli wziąć udział w pokonferencyjnym networkingu.

Udział w konferencji to koszt 250 zł za jeden dzień i 400 zł za karnet na oba. Ekskluzywny pakiet ‘Banana’ kosztuje 500 zł i obejmuje:

  • 4 premierowe e-booki autorstwa ekspertów More Bananas i zaproszonych gości,
  • 30% rabatu na e-booki w sklepie More Bananas,
  • 50% zniżki na kursy,
  • 20% zniżki na szkolenia otwarte,
  • 10% zniżki na wszystkie  usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Discordzie.

Partnerami Konferencji są: Crash Mondays, Kubota, Newspoint, EasyPartnering, Eventy i Prezenty, DevaGroup i semKRK, Onepress, SQN, Sprawny Marketing, User, Zooksy, DIMAQ/IAB, Wydawnictwo Znak.

Więcej informacji znajdziecie tutaj. 

egzekucja konferencja marketing strategia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak ocenić kampanię PR?
Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-gcsNOsPEXfs-unsplash
    Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie
  • florian-olivo-Mf23RF8xArY-unsplash
    Nowości na rynku marketingowym i gamingowym, o których warto wiedzieć

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...