site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Na święta bądźmy online” - Wielkanoc w dobie koronawirusa
14.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Na święta bądźmy online” – Wielkanoc w dobie koronawirusa

man-having-a-video-call-on-his-phone-4031820

Kwiecień to czas, kiedy rodziny spotykają się całymi rodzinami przy świątecznym stole. W tym roku będzie inaczej – gdy na zewnątrz szaleje wirus, zalecane jest unikanie kontaktów. Czy to oznacza, że tegoroczną Wielkanoc każdy spędzi osobno? Niekoniecznie. Zobaczcie najciekawsze kampanie firm, które zachęcają do bycia w święta blisko, ale…online.

T-Mobile „Jesteśmy dla Ciebie”

To pierwsza kampania stworzona w trybie zdalnym – uczestnicy nie spotkali się ze sobą twarzą w twarz. Nie nawiązuje bezpośrednio do świąt, ale wspiera osoby, które spędzają czas w kwarantannie.

Operator zapewnia, że w spocie występują prawdziwe rodziny, które nagrały krótkie filmiki za pomocą smartfonów. Amatorskie nagrania powstały bez wychodzenia z domu.

A co z podkładem muzycznym? Zarówno lektor, jak i kompozytor wykonali swoją pracę także z domu, a wszystko zostało zmontowano zdalnie.

Działania pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” można zobaczyć od soboty 28 marca – są dostępne w TV, internecie oraz nośnikach.

UPC „Bądźmy blisko przez internet”

Podobnie, tak jak w przypadku sieci T-Mobile, bohaterami najnowszego spotu UPC są klienci. Pozostając bezpiecznie w domach, łączyło się za pomocą Internetu.

Krótki spot przedstawia zwyczajową, świąteczną krzątaninę w polskich domach. Jednak oglądamy ją nie z perspektywy osoby, która jest obok, ale korzystającej z komunikatora internetowego.

Jak pisze sam operator na swojej stronie:

„Przed nami Wielkanoc. Jak co roku. Jak zwykle o tej porze – ale tym razem będzie to Wielkanoc inna niż wszystkie. Przygotowania, odświętne stoły i ludzie, osobno – choć cały czas ze sobą blisko. Nadal przecież będziemy mogli ze sobą porozmawiać, życzyć sobie wszystkiego co najlepsze – tyle, że tym razem – przez internet” (źródło).

Biedronka „Dzielmy się tym, co najlepsze”

„Życzmy sobie, żeby rozłąka nas nie oddalała, ale czyniła bliskimi sobie” – tymi słowami kończy się nowy, świąteczny spot reklamowy od Jeronimo Martins. W kampanii postanowiono połączyć spędzanie świąt w czasach koronawirusa oraz informację o promocjach w sklepach.

Wielopokoleniowa rodzina w nietypowy sposób przygotowuje się do Wielkanocy – robią to za pomocą komunikatora internetowego, pokazując sobie m.in. przygotowane potrawy.

Jeronimo Martins podkreśla, że casting i przygotowanie kampanii odbyły się w sposób zdalny. Podobnie jak w poprzednich spotach, aktorzy nagrywali swoje rodziny za pomocą urządzeń przenośnych, wybierając samodzielnie stroje i przygotowując scenerię – tak, by wyglądało to jak najbardziej naturalnie.

Święta inne niż zwykle

Pandemia koronawirusa przewróciła życie do góry nogami. Chociaż święta w polskiej tradycji są spotkaniami wielopokoleniowymi, powinniśmy spędzić je bezpiecznie ze względu nie tylko na nasze zdrowie, ale także najbliższych – szczególnie osób starszych.

Marki chciały przekazać w swoich najnowszych kampaniach, że święta możemy spędzić razem – bez wychodzenia z domu, korzystając z komunikatorów internetowych.

Autor tekstu: Paulina Grabara

Biedronka kampania reklamowa T-mobile UPC Wielkanoc

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRuszyła kampania informacyjna ósmej odsłony akcji Żonkile na rocznicę powstania w getcie warszawskim
Reklama DOOH i jej wpływ na pokolenie Millenialsów

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow