site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków
10.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nadchodzą #Jabłonki: pierwsza odsłona kampanii promującej najlepsze cechy Polaków

priscilla-du-preez-CoqJGsFVJtM-unsplash

Ruszyła pierwsza odsłona kampanii, która promuje… polskie jabłka! Zobaczcie, dlaczego akcja przekonuje do zainteresowania się okresem #Jabłonek i naszymi rodzimymi produktami.

Elementy kampanii #Jabłonki

#Jabłonki to okres od maja – kiedy kwitną jabłonie, aż do września, gdy polskie jabłka są najlepsze. W ciepłe jesienne dni wciąż można zwiedzać Polskę (oczywiście przy zachowaniu odpowiednich zasad bezpieczeństwa) i smakować lokalne specjały jabłkowe. Można nawet przyrządzić je w domu.

Przemyślana i szeroko zakrojona kampania w kreatywny sposób wykorzystuje wzajemnie przenikające się i wzmacniające kanały komunikacji, w tym:

  • zasięgowy spot w TVP emitowany w okresie od 7 września do 7 października, z dodatkowymi wejściami tematycznymi w programach śniadaniowych,
  • współpracę z influencerami o łącznym zasięgu ponad 2 mln odbiorców,
  • komunikację i aktywacje (konkursy, tour Food Trucka, partnerskie restauracje i sieć retail) w social mediach (Facebook, Instagram), z planowanym zasięgiem na poziomie 10 mln odbiorców,
  • tour specjalnego Food Trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski,
  • działania wyselekcjonowanych, popularnych restauracji, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu sezonowe,
  • współpracę z siecią sklepów spożywczych, które włączają się w kampanię,
  • kampanię edukacyjną, w ramach której powstaną materiały na temat tego, jak celebrować #Jabłonki w gronie rodziny i przyjaciół,
  • współpracę z zespołem The Dumplings, który na potrzeby #Jabłonek przygotował dedykowany cover utworu „Kocham Cię, kochanie moje” zespołu Maanam.
Skąd zachęta do #Jabłonek?

#Jabłonki to projekt z wieloletnią perspektywą – obecnie działania rozpisane są już do 2023 roku. Akcja zaczyna się od Polski, by najpierw sięgnąć po to, co bliskie, codzienne, rodzinne – jak jabłka. Pora, byśmy dostrzegli, że ten zwykły owoc jest tak naprawdę wyjątkowy i pełen tajemnic.

Tegoroczna, polska odsłona kampanii pozwoli pozyskać prawdziwe i piękne materiały foto i wideo z najpiękniejszych miejsc w naszym kraju, które Fundacja wykorzysta w kolejnych latach w międzynarodowej odsłonie kampanii. W pierwszej kolejności będą to kraje Trójmorza, a w kolejnych latach – bardziej odległe państwa, wybrane według ich wagi i znaczenia dla międzynarodowej wymiany gospodarczej Polski.

Z jednej strony działania zagraniczne mają być zachętą do odwiedzania naszego kraju, a z drugiej będą budować odpowiedni klimat dla nawiązywania międzynarodowych relacji gospodarczych.

https://www.instagram.com/p/CE4cZOuFEM_/
Polska – kraj kwitnącej jabłoni

Skuteczne wzmacnianie naszej marki jako kraju ludzi przedsiębiorczych i budujących na cywilizacyjnym dziedzictwie Europy wymaga pomysłowości i konsekwencji. Fundacja State of Poland ma te zadania wpisane w podstawowe założenia swojej działalności.

Kampania #Jabłonki wykorzystuje niepodważalny fakt, że Polska jest największym sadem Europy, a nasze jabłka – są najsmaczniejsze na świecie. Jabłko okazało się doskonałym nośnikiem tego, co o Polsce warto mówić, co w Polsce jest najpiękniejszego.

Wyjątkowy klimat ciepłych dni i chłodnych nocy sprawia, że rosnący w Polsce owoc ma szczególne walory smakowe, poszukiwane przez konsumentów na całym świecie (a nasz koncentrat soku jabłkowego jest stosowany jako dodatek do niemal każdego produkowanego soku).

Owoce są dziełem naszych sadowników, którzy potrafią uprawiać u nas niemal każdy rodzaj jabłka. Mogą stanowić wzór przedsiębiorczości, ponieważ korzystają z nowoczesnych rozwiązań, a jednocześnie szanują nasze wielopokoleniowe, dobre, sadownicze tradycje. Dzięki temu nasza produkcja jabłek plasuje się na pierwszym miejscu w Europie i trzecim na świecie.

Źródło zdjęcia głównego: Priscilla Du Preez/Unsplash

akcja społeczna jabłka kampania reklamowa Polska

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpissemKRK #15 już we wrześniu w formie online!
Pandemia zmieniła nawyki konsumenckie Polaków

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow