Meta ulepsza i rozbudowuje swój system generowania awatarów o kolejne opcje. Oznacza to jeszcze większą swobodę w budowaniu oraz personalizowaniu wirtualnych postaci przez użytkowników platformy.
Wielki sukces Meta
Ponad miliard! Właśnie tyle Meta awatarów powstało do końca kwietnia 2023 roku. Osiągniecie takiego wyniku to niewątpliwy powód do świętowania, ale także motywacja do dalszego rozwoju. Dlatego amerykańska platforma zapowiedziała na ten rok wprowadzenie wielu zmian w swoim kreatorze awatarów. Pierwsze z nich, o których przeczytasz poniżej, pojawiły się już na przełomie kwietnia i maja.
Nowe ubrania – współpraca z marką sportową Puma
Meta, chcąc ułatwić użytkownikom odświeżenie wyglądu swoich awatarów na wiosnę, wprowadziło dodatkowe zestawy ubrań. Wśród nich pojawiło się aż 7 stylizacji lifestylowych zaproponowanych przez Pumę. Stroje te 1 maja znalazły się na Avatars Store obok innych znanych, światowych marek, takich jak Madhappy, NBA, Prada i Thom Browne.
Jeszcze więcej sylwetek do wyboru
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, Meta zwiększyła również liczbę proponowanych sylwetek awatarów. Dotąd były one bardzo do siebie zbliżone i nie wszyscy mogli dobrze odzwierciedlić swój wygląd w wirtualnym świecie. Dzięki wprowadzonym dodatkowym opcjom ma to jednak ulec zmianie tak, by każdy mógł, jak najlepiej wyrazić siebie.
Meta stawia na większy realizm
Nowości odzieżowe oraz zwiększona liczba sylwetek to jednak nie wszystko. W maju zmianom uległy tekstury ubrań i włosów. Zyskały one większą szczegółowość, przez co wyglądają bardziej realistycznie. Dodatkowo w oczach Meta awatarów pojawiły się refleksy świetlne, których zadaniem jest wizualne ożywienie postaci.
Wszystkie te nowości to dopiero początek zapowiadanych na ten rok zmian w wyglądzie Meta awatarów. Co pojawi się w kolejnej aktualizacji? Czekamy z niecierpliwością.
Źródło (także zdjęcia głównego)
Autor tekstu: Gabriela Lisiak
Komentarze: brak