site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
15.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nadchodzą zmiany w wyglądzie Meta awatarów

Avatar-Style-Improvements-Puma-Merch-Spotlight_Header

Meta ulepsza i rozbudowuje swój system generowania awatarów o kolejne opcje. Oznacza to jeszcze większą swobodę w budowaniu oraz personalizowaniu wirtualnych postaci przez użytkowników platformy. 

Wielki sukces Meta

Ponad miliard! Właśnie tyle Meta awatarów powstało do końca kwietnia 2023 roku. Osiągniecie takiego wyniku to niewątpliwy powód do świętowania, ale także motywacja do dalszego rozwoju. Dlatego amerykańska platforma zapowiedziała na ten rok wprowadzenie wielu zmian w swoim kreatorze awatarów. Pierwsze z nich, o których przeczytasz poniżej, pojawiły się już na przełomie kwietnia i maja. 

Nowe ubrania – współpraca z marką sportową Puma

Meta, chcąc ułatwić użytkownikom odświeżenie wyglądu swoich awatarów na wiosnę, wprowadziło dodatkowe zestawy ubrań. Wśród nich pojawiło się aż 7 stylizacji lifestylowych zaproponowanych przez Pumę. Stroje te 1 maja znalazły się na Avatars Store obok innych znanych, światowych marek, takich jak Madhappy, NBA, Prada i Thom Browne.

źródło: about.fb.com
Jeszcze więcej sylwetek do wyboru 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, Meta zwiększyła również liczbę proponowanych sylwetek awatarów. Dotąd były one bardzo do siebie zbliżone i nie wszyscy mogli dobrze odzwierciedlić swój wygląd w wirtualnym świecie. Dzięki wprowadzonym dodatkowym opcjom ma to jednak ulec zmianie tak, by każdy mógł, jak najlepiej wyrazić siebie.

Meta stawia na większy realizm

Nowości odzieżowe oraz zwiększona liczba sylwetek to jednak nie wszystko. W maju zmianom uległy tekstury ubrań i włosów. Zyskały one większą szczegółowość, przez co wyglądają bardziej realistycznie. Dodatkowo w oczach Meta awatarów pojawiły się refleksy świetlne, których zadaniem jest wizualne ożywienie postaci. 

Wszystkie te nowości to dopiero początek zapowiadanych na ten rok zmian w wyglądzie Meta awatarów. Co pojawi się w kolejnej aktualizacji? Czekamy z niecierpliwością. 

Źródło (także zdjęcia głównego)
Autor tekstu: Gabriela Lisiak

awatar Meta
Poprzedni wpisCRASH Mondays – cykl spotkań marketingowych na nowo w Warszawie!
Tinder wprowadza nowe zabezpieczenie, aby chronić przed oszustami

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow