site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Najbliższa edycja DIMAQ Voice już 26 października. Poznaj agendę spotkania!
22.10.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Najbliższa edycja DIMAQ Voice już 26 października. Poznaj agendę spotkania!

1200x628 DV24

Kolejne jesienne spotkanie DIMAQ Voice Online odbędzie się już 26 października, w godzinach 15:00 – 16:30. Podczas wydarzenia wysłuchamy trzech prelekcji, a ich tematami będą: metaverse, audyt sklepu internetowego oraz strategia digital. Wystąpią: Ania Ledwoń, agencja More Bananas; Agata Chmielewska, e-commerce & on-line marketing consultant; Marta Ulman i Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.

Prelekcja I, godz. 15:05

„Metaverse — o co tyle hałasu i czy to rzeczywiście przyszłość?”

Ania Ledwoń, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

O Metaversie jest głośno od momentu zapowiedzi Facebooka i Marka Zuckerberga o jego rozwoju. Jednocześnie Fortnite, Minecraft czy nawet Balenciaga przymierzają się również do tego typu działań i nowego internetu. Czym tak naprawdę jest metaverse, a czym nie? Czy powinniśmy już teraz trzymać rękę na pulsie i przygotować się do zmian?

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Co to metaverse?
  • Kto już w tym momencie zajmuje się tworzeniem takich światów?
  • Jaki będzie to miało wpływ na konsumentów, a jaki na biznes i marketing?
  • Jaka jest przyszłość internetu?

Prelekcja II, godz. 15:35

„Jak przeprowadzić audyt sklepu internetowego?”

Agata Chmielewska, achmielewska.com , e-commerce & on-line Marketing Consultant

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • Czym jest audyt e-commerce i jak często go robić?
  • Jakie elementy strony testować i na co zwracać uwagę?
  • Skąd możesz się dowiedzieć co to jest UX i user-friendly?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w przeprowadzeniu audytu?
  • Co zrobić, aby audyt przyniósł realne korzyści i zwiększył konwersję w sklepie?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Co nowego w strategii digital?”Marta Ulman & Jakub Kwaczyński, GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”

„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Tym razem podczas panelu na DIMAQ Voice Online, czeka na nas krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk, takich jak:

  • influencer marketing,
  • future of social media,
  • rebranding,
  • sustainability i wielu innych!

Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć?  Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.

Akredytacja DIMAQ


Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie. Link do bezpłatnej rejestracji jest tutaj.

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zostań prelegentem DV Online!

Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią — nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie, wypełniając krótki formularz.

Co możesz zyskać będąc prelegentem DIMAQ Voice?
  • Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności).
  • Wzmocnisz swój ekspercki wizerunek.
  • Zaprezentujesz ciekawe rozwiązania/case’y swojej firmy.

Aby zostać prelegentem DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.

Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar

dimaq marketing online sklep internetowy wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBiedronka z nowymi działaniami Employer Brandingowymi w social mediach
Instagram i Facebook uruchamiają wspólny czat

Podobne wpisy:

  • austin-distel-744oGeqpxPQ-unsplash
    E-commerce w pigułce - jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • smartworks-coworking-cW4lLTavU80-unsplash
    Marketing międzynarodowy – jak robić to dobrze? 5 kroków, o których warto wiedzieć zaczynając działania za granicą

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...