Coraz bliżej święta! Mamy zatem dla Was podsumowanie najlepszych kreacji świątecznych od marek. Kto zaskoczył nas w tym roku?
IKEA z przepychem
Tym razem bez fajerwerków, ale jakże uroczo. Magia świąt jest w nas – przekonuje IKEA.
O resztę zadba właśnie marka, by oczami dziecka znów spojrzeć na ten wyjątkowy czas w roku.
Dyskusyjne Apple
Dla jednych zachwycające, dla innych nie tak bardzo. My natomiast uważamy, że skoro wzbudza emocje, to kreacja jest udana. Apple w tym roku wspiera kreatywność i zachęca do dzielenia się swoimi dziełami.
Rodzimy empik
Podejmuje się walki z technologią i pokazuje, jak współcześnie wyglądałyby bajki o siedmiu krasnoludkach czy Babie Jadze. Przewrotnie opowiedziana historia o Czerwonym Kapturku prowadzi do puenty zawartej na końcu – “Najważniejsze znajdziesz w środku”.
Zalando z pomysłem
Wzruszający spot “Święta. Zawsze modnie” podkreśla, że w tym okresie liczy się czas spędzony z najbliższymi. Rozczarowuje jedynie końcówka, która zamiast mówić nam, że święta nigdy nie wyjdą z mody, podkreśla, że w tym czasie warto postarać się o odpowiedni ubiór na wspólne spotkania.
Lotnisko Heathrow, ciąg dalszy historii
Miś i jego pokaźna rodzinka to ciąg dalszy zapoczątkowanej historii. Możemy się przekonać jak ważne są relacje z bliskimi i jakie szczęście daje nam ujrzenie ukochanych osób i wspólne spotkania.
John Lewis niezmiennie
John Lewis umie w świąteczne kampanie! Co roku wyczekujemy z napięciem na kolejną magiczną odsłonę i wzruszającą historię. Tym razem w roli głównej legenda sceny muzycznej Elton John i jego droga do sławy. Nie obejdzie się bez łez wzruszenia 😉
Nie brak także mniej znanych marek na arenie międzynarodowej, które także przygotowały świetne kampanie świąteczne.
The Hook
We współpracy z Benedictem Cumberbatchem powstał interesujący spot, który mówi o… nietrafionych prezentach. Oryginalny pomysł i świetna gwiazda to przepis na sukces w tym wydaniu.
Bahlsen rozczula
Niemiecka firma serwująca nam od lat przepyszne łakocie, pokazuje czym tak naprawdę są święta. Porusza wątek wielokulturowości na przykładzie dzieci, dla których to okres niezwykle ciepły, kojarzący się z rodziną, życzliwością, bliskością i ciepłem.
EDEKA
Jedna z największych niemieckich korporacji biznesowych typu holdingowego zaserwowała nam rzeczywistość świąt. Zabieganie, zapracowanie, milion obowiązków… Wszystko to powoduje, że zapominamy o najważniejszej roli świąt, jaką jest przebywanie w rodzinnym gronie i poświęcenie im tego najważniejszego czasu.
Bouygues
Francuska grupa przemysłowa przedstawia nam historię ojca i syna, dla których jedna piosenka oznacza więcej niż można by przypuszczać. Patrzymy na ich zmieniającą się na przestrzeni lat relację i widzimy wspólny mianownik – utwór kojarzący ze świętami.
Komentarze: brak