site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Najlepsze kampanie świąteczne 2018
12.12.2018  |  Dodane przez Natalia Sikora w reklamówka pomysłów

Najlepsze kampanie świąteczne 2018

świąteczna choinka w światełkach

Coraz bliżej święta! Mamy zatem dla Was podsumowanie najlepszych kreacji świątecznych od marek. Kto zaskoczył nas w tym roku?

IKEA z przepychem

Tym razem bez fajerwerków, ale jakże uroczo. Magia świąt jest w nas – przekonuje IKEA.

O resztę zadba właśnie marka, by oczami dziecka znów spojrzeć na ten wyjątkowy czas w roku.

 

Dyskusyjne Apple

Dla jednych zachwycające, dla innych nie tak bardzo. My natomiast uważamy, że skoro wzbudza emocje, to kreacja jest udana. Apple w tym roku wspiera kreatywność i zachęca do dzielenia się swoimi dziełami.

 

Rodzimy empik

Podejmuje się walki z technologią i pokazuje, jak współcześnie wyglądałyby bajki o siedmiu krasnoludkach czy Babie Jadze. Przewrotnie opowiedziana historia o Czerwonym Kapturku prowadzi do puenty zawartej na końcu – “Najważniejsze znajdziesz w środku”.

 

Zalando z pomysłem

Wzruszający spot “Święta. Zawsze modnie” podkreśla, że w tym okresie liczy się czas spędzony z najbliższymi. Rozczarowuje jedynie końcówka, która zamiast mówić nam, że święta nigdy nie wyjdą z mody, podkreśla, że w tym czasie warto postarać się o odpowiedni ubiór na wspólne spotkania.

 

Lotnisko Heathrow, ciąg dalszy historii

Miś i jego pokaźna rodzinka to ciąg dalszy zapoczątkowanej historii. Możemy się przekonać jak ważne są relacje z bliskimi i jakie szczęście daje nam ujrzenie ukochanych osób i wspólne spotkania.

 

John Lewis niezmiennie

John Lewis umie w świąteczne kampanie! Co roku wyczekujemy z napięciem na kolejną magiczną odsłonę i wzruszającą historię. Tym razem w roli głównej legenda sceny muzycznej Elton John i jego droga do sławy. Nie obejdzie się bez łez wzruszenia 😉

 

Nie brak także mniej znanych marek na arenie międzynarodowej, które także przygotowały świetne kampanie świąteczne.

The Hook

We współpracy z Benedictem Cumberbatchem powstał interesujący spot, który mówi o… nietrafionych prezentach. Oryginalny pomysł i świetna gwiazda to przepis na sukces w tym wydaniu.

 

Bahlsen rozczula

Niemiecka firma serwująca nam od lat przepyszne łakocie, pokazuje czym tak naprawdę są święta. Porusza wątek wielokulturowości na przykładzie dzieci, dla których to okres niezwykle ciepły, kojarzący się z rodziną, życzliwością, bliskością i ciepłem.

Bahlsen – That is Christmas

That is ChristmasBrand: BahlsenAgency: Labamba HamburgDirector: Mona El MansouriCreative Director: Felix SchulzProduction Company: Soup Film BerlinDoP: Peter RiisEditor: Alexander JurkatMusic: Christopher Dierks, Oliver SchwarzCountry: GermanyReleased: November 2016

Opublikowany przez advert.ge Sobota, 1 grudnia 2018

 

EDEKA

Jedna z największych niemieckich korporacji biznesowych typu holdingowego zaserwowała nam rzeczywistość świąt. Zabieganie, zapracowanie, milion obowiązków… Wszystko to powoduje, że zapominamy o najważniejszej roli świąt, jaką jest przebywanie w rodzinnym gronie i poświęcenie im tego najważniejszego czasu.

Najpiękniejszy prezent na Święta

Najpiękniejszy prezent na Święta – w żadnym razie nie zachęcamy do zaniedbywania świątecznych obowiązków, ale skoro już nawet sieci handlowe zauważają, że przesadzamy w świątecznym zabieganiu, to znaczy, że mamy poważny problem z ustalaniem priorytetów.

Opublikowany przez Mniej ekranu, więcej rodziny Sobota, 3 grudnia 2016

 

Bouygues

Francuska grupa przemysłowa przedstawia nam historię ojca i syna, dla których jedna piosenka oznacza więcej niż można by przypuszczać. Patrzymy na ich zmieniającą się na przestrzeni lat relację i widzimy wspólny mianownik – utwór kojarzący ze świętami.

kampania święta

Dodano przez Natalia Sikora

Poprzedni wpis5 ważnych reguł skutecznej komunikacji w sieci
„Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow