site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Najnowsza kampania Królewskiego Mleczka marki Wawel
16.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Najnowsza kampania Królewskiego Mleczka marki Wawel

wawel krolewskie mleczko_PS

Wawel ruszył z kampanią promującą Królewskie Mleczko, produkt wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV oraz kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.

Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko ruszyła od marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, delikatność i oryginalny okrągły kształt pianek. Pastelowa kolorystyka animacji nawiązuje do opakowania, a nowoczesna i dynamiczna ścieżka dźwiękowa dodaje charakteru całości.

W ramach promocji przygotowano intensywną kampanię – spoty TV obejmujące najbardziej zasięgowe stacje (TVN, Polsat, TVP, a także te tematyczne). Reklama widoczna jest także w salach kinowych w całej Polsce.

Dodatkowo od stycznia trwa także szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media, Display i Video, a także aktywności PR.

Za produkcję Studio Produkcyjne Lemon oraz Televisor, za obsługę PR agencja Great Minds, a za zakup mediów dom mediowy METs.

spot reklamowy Wawel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNarzę­dziow­nik cz. 5, czyli apli­ka­cje przy­datne do szukania inspracji i analizy trendów
Facebook walczy z koronawirusową dezinformacją

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow