Wawel ruszył z kampanią promującą Królewskie Mleczko, produkt wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV oraz kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.
Najnowsza kampania Wawel promująca Królewskie Mleczko ruszyła od marca. Spot wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, delikatność i oryginalny okrągły kształt pianek. Pastelowa kolorystyka animacji nawiązuje do opakowania, a nowoczesna i dynamiczna ścieżka dźwiękowa dodaje charakteru całości.
W ramach promocji przygotowano intensywną kampanię – spoty TV obejmujące najbardziej zasięgowe stacje (TVN, Polsat, TVP, a także te tematyczne). Reklama widoczna jest także w salach kinowych w całej Polsce.
Dodatkowo od stycznia trwa także szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media, Display i Video, a także aktywności PR.
Za produkcję Studio Produkcyjne Lemon oraz Televisor, za obsługę PR agencja Great Minds, a za zakup mediów dom mediowy METs.
Komentarze: brak