Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 6 lat.
Kampania promuje nową gamę samochodów z napędem hybrydowym Suzuki. Informuje, że pojazdy zużywają mniej paliwa nawet o 16%, a jej hasło brzmi: „Hybrydowe Suzuki są dla każdego”.

Reklama jest obecna w kanałach głównych i tematycznych TVN, Polsat i TVP, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Źródło zdjęcia głównego: fragment materiałów prasowych
Komentarze: brak