site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce coraz bliżej - I Love Marketing!
28.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce coraz bliżej – I Love Marketing!

m1

I ♥️ Marketing to największa i najważniejsza konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 22-25 października na największej sali kinowej w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. O bilety nie jest wcale łatwo, a organizatorzy, czyli sprawny.marketing, nie muszą obniżać cen, a wręcz im mniej czasu do wydarzenia, tym bardziej je podnoszą!

Na czym polega fenomen I ♥️ Marketing? Event trwa aż cztery dni, a mimo to każdego dnia na sali pojawia się komplet 800 uczestników. Konferencja to przede wszystkim dawka niezwykle skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek marketingowych ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne zamiast „owijania w bawełnę”.

Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, co automatycznie podnosi ich motywację i sprawia, że każda prezentacja jest przygotowana perfekcyjnie. Tutaj nie ma miejsca na słabszą formę, bo od jakości prelekcji i zajętego w głosowaniu uczestników miejsca, zależy wynagrodzenie występujących.

Konferencja podzielona jest tematycznie, a każdy dzień ma swój temat przewodni, są to: marketing, ads & analytics, social media oraz influencer marketing. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Oprócz aspektów szkoleniowych, ogromną zaletą I ♥️ Marketing jest to, że są tutaj przedstawiciele zarówno ogromnych korporacji, jak i małych i średnich firm. Spotkać można pracowników agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, prelegentach i poruszanej tematyce, warto zajrzeć na stronę internetową, gdzie znajduje się całe spektrum informacji.

Bilety rozchodzą się tak szybko, że nie ma na co czekać, tym bardziej, że ceny wejściówek jeszcze wzrosną.

Do zobaczenia na I ♥️ Marketing!

analityka influencer marketing konferencja marketing social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSklepy gotowe na pierwszy dzwonek
Facebook wprowadza ważne zmiany w grupach – od teraz wszystko będzie pod kontrolą

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow