site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Największa konferencja marketingowa w Polsce już w marcu!
20.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Największa konferencja marketingowa w Polsce już w marcu!

2

I ♥️ Marketing to największa konferencja marketingowa w Polsce. Kolejna edycja tego eventu odbędzie się 17-20 marca w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wydarzenie cieszy się tak dużą renomą i zainteresowaniem, że organizatorzy – sprawny.marketing zamiast obniżać ceny, podnoszą je, im jest bliżej do wydarzenia.

Na czym polega fenomen I ♥️ Marketing? Event trwa cztery dni i gromadzi ponad 1500 uczestników, 64 prelegentów oraz ok. 50 partnerów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut! Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne.

Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia, co podnosi ich motywację i sprawia, że każda prezentacja jest przygotowana perfekcyjnie. Tutaj nie ma miejsca na słabszą formę, bo od jakości prelekcji i zajętego w głosowaniu uczestników miejsca zależy wynagrodzenie występujących.

Konferencja podzielona jest tematycznie, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny i są to: ads & analytics, seo & content, marketing oraz social media. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.

Oprócz aspektów szkoleniowych, ogromną zaletą konferencji jest to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.

Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, prelegentach i poruszanej tematyce, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl, gdzie znajduje się całe spektrum informacji.

I Love Marketing konferencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRuszyła Akademia PR Managera 360°!
Facebook wprowadza opcję weryfikacji pracy moderatora grupy

Podobne wpisy:

  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow