site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Naklejka Instagrama „stay home” zachęca do pozostania w domu
28.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Naklejka Instagrama „stay home” zachęca do pozostania w domu

smartphone-1701096_1280

Przedstawiciele Instagrama postanowili wesprzeć komunikaty rządowe niemal całego świata i stworzyć etykietę „stay home”, która ma za zadanie przekonać młodych ludzi do pozostania w domu. Nalepka jest dostępna na Insta Stories w wielu krajach, również w Polsce.

Pracownicy portalu stworzyli 48 różnych nalepek, które można dodać do swojej relacji. Aby skorzystać z naklejki, należy na głównej stronie, obok innych relacji, kliknąć na swoje zdjęcie, następnie  nacisnąć „utwórz”, a potem otworzyć naklejkę w górnej części ekranu. Przy wyborze naklejki wystarczy wpisać stay home. Jeśli użyjemy etykiety i opublikujemy materiał, wtedy nasza treść pojawi się w ogólnodostępnym Stories, do którego należy dana nalepka, dzięki temu cała społeczność Instagrama będzie mogła zobaczyć, jak spędzamy czas podczas kwarantanny. Ta czynność dotyczy wyłącznie publicznych profili. 

Dostępne etykiety na Instgramie
źródło własne autorki/Insta Stories

Z nowej funkcji korzystają również Polacy, w tym osoby ze świata sportu, czy mediów. Jedną z relacji z wykorzystaniem naklejki jest materiał dziennikarza i youtubera Rafała Gębury.

Przykład wykorzystania nowej etykiety przez Rafała Gęburę
źródło: Insta Stories Rafała Gębury

Celem stworzenia naklejki jest zmotywowanie do pozostania w domu ludzi z krajów, w których panuje pandemia koronawirusa. Nowa funkcja ma wezwać społeczeństwo do podjęcia społecznej odpowiedzialności, aby choroba nie rozprzestrzeniała się na kolejne tereny. Jak wszyscy wiemy, media społecznościowe mają dużą moc przekonywania, dlatego też miejmy nadzieję, że użytkownicy Instagrama wezmą sobie do rady serca i faktycznie nie będą opuszczać swojego miejsca zamieszkania.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Instagram koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSocial media w słusznej sprawie – akcja #CoronaNinjas wspierająca szpitale
AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej!

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow