site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nałęczowianka ruszyła z kampanią popularyzującą recykling
12.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nałęczowianka ruszyła z kampanią popularyzującą recykling

Nałęczowianka_Uwierz w recykling_3

Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka zainicjowała kampanię „Uwierz w recykling”. 8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji, a w kolejnym etapie będzie to komunikacja w kanałach Digital.

Kampania „Uwierz w recykling” ma charakter edukacyjny: jej celem jest zaangażowanie konsumentów do intensywniejszych działań na rzecz przetwarzania butelek PET. Marka uświadamia, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań.

źródło: materiały prasowe Nałęczowianka

– Recykling nie może się odbyć bez udziału konsumentów: pierwszym krokiem jest bowiem wyrzucenie przez nich butelki PET do odpowiedniego, żółtego kosza – mówi Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka. – W kampanii „Uwierz w recykling” rolę główną grają dwa wyjątkowe produkty w naszym portfolio. Jest to Nałęczowianka w butelkach wykonanych w 50% z rPET: o pojemności 1 litra oraz właśnie wprowadzona na rynek pojemność 1,5 litra. Koncept kreatywny polega na tym, że nasze butelki zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu, czym zostaną w kolejnym „wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką? Wykorzystaliśmy przedmioty doskonale znane konsumentom i codziennie przez nich używane, które, co ważne, zostały naprawdę wykonane z udziałem PET z recyklingu (rPET). Chcemy pokazać, że surowce wtórne mogą znaleźć szereg różnych zastosowań, jednak nie byłoby to możliwe bez wsparcia konsumentów. Dlatego bardzo im dziękujemy za każdą poprawnie wyrzuconą butelkę! – podkreśla Sternowska.

Kampania „Uwierz w recykling” to kolejna odsłona działań edukacyjnych Nestlé Waters, producenta marki Nałęczowianka, popularyzujących recykling. W ich ramach firma różnymi metodami uświadamia, jak ważna jest prawidłowa segregacja odpadów oraz w jaki sposób odbywa się ich powtórne przetwarzanie. Służą temu m.in. filmy pokazujące proces recyklingu butelek PET krok po kroku oraz broszura informacyjna pt. „Wszystko, co musisz wiedzieć o plastikowych butelkach PET”, wyjaśniająca m.in. pojęcie gospodarki o obiegu zamkniętym – materiały są dostępne na stronie. Zarazem producent konsekwentnie zwiększa zastosowanie rPET w swoich opakowaniach: firma zobowiązała się, że do 2025 roku, w skali globalnej, co najmniej 35% PET w butelkach będzie pochodzić właśnie z recyklingu.

„Uwierz w recykling” jest inicjatywą zrealizowaną lokalnie, dedykowaną marce Nałęczowianka. Kampania obejmie telewizję i digital, VOD, YouTube, media społecznościowe i aplikacje mobilne. W ramach kampanii powstały dynamiczne filmy, a bohaterem każdego z nich stały się przedmioty faktycznie wykonane z wykorzystaniem rPET:

Projekt przygotowały agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).

ekologia kampania edukacyjna kampania społeczna Nałęczowianka Nestle recykling

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOpłaciła się inwestycja w kanał online
Suzuki reklamuje specjalną wersję motocykli Travel Pack

Podobne wpisy:

  • Pepco
    Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego
  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow