site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Narzę­dziownik cz. 2, czyli aplikacje do moni­to­ro­wa­nia social media
4.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Narzę­dziownik cz. 2, czyli aplikacje do moni­to­ro­wa­nia social media

a-man-using-laptop-computer-on-white-table-3760368

Moni­to­ring tre­ści publi­ko­wa­nych w mediach spo­łecz­no­ścio­wych jest nie­zbęd­nym narzę­dziem dla każ­dego spe­cja­li­sty zaj­mu­ją­cego się komu­ni­ka­cją i mar­ke­tin­giem oraz dba­niem o wize­ru­nek firmy. Pozwala on iden­ty­fi­ko­wać wpisy, które gene­rują naj­więk­sze zaan­ga­żo­wa­nie i kanały o naj­więk­szym zain­te­re­so­wa­niu wśród Two­ich odbior­ców. Dodat­kowo ana­liza danych pomaga lepiej poznać odbior­ców, zba­dać ich pre­fe­ren­cje i spraw­dzić odbiór gene­ro­wa­nych tre­ści.

Narzę­dzia do moni­to­ro­wa­nia social media

Bran­d24 to peł­no­wy­mia­rowa ana­liza social media i inter­netu. Ser­wis ten zbiera w jed­nym miej­scu publiczne wzmianki na temat publi­ko­wa­nych tre­ści. Wyniki pocho­dzą zarówno z mediów spo­łecz­no­ścio­wych, takich jak Face­book, Twit­ter, Insta­gram, jak rów­nież z forów dys­ku­syj­nych, blo­gos­fery czy ser­wisów infor­ma­cyj­nych. Narzę­dzia Bran­d24 zapew­niają moni­to­ring marki w sieci, ochronę wize­runku, a także moż­li­wość zmie­rze­nia efek­tów kam­pa­nii.

Fan­page Karma to plat­forma, dzięki której masz dostęp do przej­rzy­stych i przy­dat­nych sta­ty­styk aktyw­no­ści na pro­fi­lach, m.in.: Face­book, Twit­ter, Youtube, Insta­gram i Pin­te­rest. Apli­ka­cja wysyła także mailowe powia­do­mie­nia o bie­żą­cej sytu­acji Two­ich pro­fili i poka­zuje naj­po­pu­lar­niej­sze wpisy spo­łecz­no­ściowe z danego tygo­dnia.

Google Alerts to cał­ko­wi­cie dar­mowy ser­wis, dzięki któ­remu po zalo­go­wa­niu się na konto, możesz wybrać słowa klu­czowe, na jakie chcesz otrzy­mać powia­do­mie­nie. Na Twoją pocztę mailową otrzy­masz linki powią­zane tema­tycz­nie ze sło­wem klu­czo­wym. Dzięki temu nie prze­ga­pisz żad­nego wpisu na swój temat w ser­wi­sach online.

Jak poka­zują wyszcze­gól­nione pro­gramy i apli­ka­cje marketer może dziś łatwo mierzyć swoje działania w social media. Dzięki moni­to­ringowi dzia­łań kon­tro­lu­je opi­nie o swo­jej marce i budu­je rela­cje. Roz­wój tech­niki zapew­nia nowa­tor­skie apli­ka­cje i wielofunkcyjne pro­gramy do monitorowania mediów oraz zarzą­dza­nia informacją.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: Andrea Piacquadio/Pexels

monitorowanie internetu narzędzia social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPR Managerze, zadbaj o swój PR!
„Siła kobiet” w Radiu ZET

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow