site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Narzę­dziownik cz. 3, czyli aplikacje do pla­no­wa­nia publi­ka­cji
9.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Narzę­dziownik cz. 3, czyli aplikacje do pla­no­wa­nia publi­ka­cji

person-holding-midnight-black-samsung-galaxy-s8-turn-on-near-1092671

Przy­go­to­wa­nie, pisa­nie, a póź­niej dys­try­bu­cja tre­ści to dzia­ła­nia niezwykle cza­so­ch­łonne. Co zro­bić, aby uła­twić sobie pracę i zaosz­czę­dzić czas? Na pewno pomocne będą narzę­dzia do pla­no­wa­nia treści.

Narzę­dzia do pla­no­wa­nia publi­ka­cji

Buf­fer to jedno z naj­po­pu­lar­niej­szych narzę­dzi wybie­rane przez osoby zaj­mu­jące się social mediami. Apli­ka­cja ta została zapro­jek­to­wana do zarzą­dza­nia kon­tami w sie­ciach spo­łecz­no­ścio­wych, umoż­li­wiając użyt­kow­ni­kowi pla­no­wa­nie wpi­sów na Twit­terze, Face­booku, Insta­gramie, Insta­gram Sto­ries, Pin­te­rest i Lin­ke­dIn. 

Łatwy w obsłu­dze pro­gram umoż­li­wia pla­no­wa­nie postów do póź­niej­szej publi­ka­cji. Wybie­ra­jąc odpo­wied­nią strefę cza­sową i usta­la­jąc har­mo­no­gram masz gwa­ran­cję, że Twoje posty zostaną wysłane auto­ma­tycz­nie w kolej­no­ści ich doda­nia, lub wysłane o okre­ślo­nej porze, którą sam okre­ślisz. Buf­fer dodat­kowo ofe­ruje ana­lizę con­tentu, dzięki temu masz moż­li­wość spraw­dze­nia takich wskaź­ników, jak ilość komen­ta­rzy, klik­nięć, wzmia­nek czy udo­stęp­nień.

Hoot­su­ite to plat­forma powszech­nie uży­wana do zarzą­dza­nia mar­kami online i prze­sy­ła­nia wia­do­mo­ści do róż­nych ser­wisów spo­łecz­no­ścio­wych, w tym Face­book, Twit­ter, Lin­ke­dIn, WordPress, Insta­gram, Youtube. Usługa polega na stwo­rze­niu wpi­sów w kre­ato­rze, przy­po­rząd­ko­wa­niu ich do poszcze­gól­nych por­tali i usta­le­niu daty publi­ka­cji. Pro­gram zbiera także sta­ty­styki, które można wyko­rzy­stać do ana­lizy swo­ich dzia­łań.

Later to narzę­dzie do pla­no­wa­nia con­tentu na Insta­gram. Pozwala od razu po zapla­no­wa­niu zoba­czyć, jak posty będą pre­zen­to­wały się po publi­ka­cji. Dodat­kowo Later umoż­li­wia repo­sto­wa­nie naj­lep­szych postów. W wer­sji bez­płat­nej masz moż­li­wość zapla­no­wania maxi­mum 30 postów w mie­siącu.

Jeżeli zarządzasz kilkoma kontami w social media korzystanie z powyższych narzędzi zdecydowanie ułatwi i przyspieszy działania. Pozwala uniknąć przestojów w publikacji, a w gorących okresach promocji i sprzedaży zaplanuje posty na dłuższy okres. Planując komunikację strategiczną, aplikacje pozwolą zaoszczędzić czas i skupić się na interakcji z odbiorcą.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: Lisa Fotios/Pexels

narzędzia planowanie social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCoraz większe wydatki na reklamę w kinach. Wpływają na to rosnąca liczba widzów i zastosowanie nowych technologii
Nowość rynkowa od Be Communications w ramach praktyki Healthcare Agencji

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow