Niezależnie od tego, czy jesteś marketerem internetowym, właścicielem firmy czy blogerem, znalezienie interesującej i aktualnej treści jest dość złożonym zadaniem. Codziennie tysiące treści jest publikowanych w Internecie, dlatego bardzo trudno ręcznie wyszukać najpopularniejszą informację. W tym przypadku pomocne będą specjalne platformy.
CoSchedule to idealne oprogramowanie, dzięki któremu stworzysz emocjonujące tytuły nagłówków w social media, a tym samym przyciągniesz uwagę do swoich wpisów, zwiększysz otwieralność mailingów czy wpisów na blogu. Narzędzie jest bezpłatne i proste w obsłudze, wystarczy umieścić tekst w aplikacji, a w informacji zwrotnej otrzymasz ocenę, procentowy wskaźnik skuteczności i wyjątkowości tytułu.
Reddit to serwis, który szybko pozwala zobaczyć, co wzbudza największe emocje w Internecie. Znajdziesz tu informacje z każdej dziedziny, interesujące wpisy, treści foto i wideo, a także wywiady zestawione w rankingu popularności.
Buzzsumo jest analizatorem online, który pokazuje, jakie treści są najchętniej udostępniane i najlepiej sprawdzają się w danej branży. Pomaga w identyfikacji zagadnień przyciągających najwięcej uwagi oraz jednocześnie związanych z danym zagadnieniem. Narzędzie jest łatwe w obsłudze. Wpisując wybraną frazę, np. „public relations” otrzymasz ranking z tytułem i linkiem do contentu wraz z liczbą jego udostępnień w social media.
Content is a king, głosi znane powiedzenie. Marketing treści to idealny sposób na dotarcie do większego grona klientów dzięki publikowaniu w Internecie oryginalnych artykułów. Wymienione aplikacje znacznie ułatwią pracę i pomogą w codziennym tworzeniu atrakcyjnych treści online.
Autor tekstu: Patrycja Jaksim
O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.
Źródło zdjęcia głównego: Plush Design Studio/Unsplash
Komentarze: brak