site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Narzędziownik cz. 4, czyli aplikacje przydatne do tworzenia contentu
12.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Narzędziownik cz. 4, czyli aplikacje przydatne do tworzenia contentu

plush-design-studio-q10VITrVYUM-unsplash

Nie­za­leż­nie od tego, czy jesteś mar­ke­te­rem inter­ne­to­wym, wła­ści­cie­lem firmy czy blo­ge­rem, zna­le­zie­nie inte­re­su­jącej i aktu­al­nej tre­ści jest dość zło­żo­nym zada­niem. Codzien­nie tysiące tre­ści jest publi­ko­wa­nych w Inter­ne­cie, dla­tego bar­dzo trudno ręcz­nie wyszu­kać naj­po­pu­lar­niej­szą infor­ma­cję. W tym przy­padku pomocne będą spe­cjalne plat­formy.

CoSche­dule to ide­alne opro­gramowanie, dzięki któ­remu stwo­rzysz emo­cjo­nu­jące tytuły nagłów­ków w social media, a tym samym przy­cią­gniesz uwagę do swo­ich wpi­sów, zwiększysz otwie­ral­ność mailin­gów czy wpi­sów na blogu. Narzę­dzie jest bez­płatne i pro­ste w obsłu­dze, wystar­czy umie­ścić tekst w apli­ka­cji, a w infor­ma­cji zwrot­nej otrzy­masz ocenę, pro­cen­towy wskaź­nik sku­tecz­no­ści i wyjąt­ko­wo­ści tytułu.

Red­dit to ser­wis, który szybko pozwala zoba­czyć, co wzbu­dza naj­więk­sze emo­cje w Inter­ne­cie. Znaj­dziesz tu infor­ma­cje z każ­dej dzie­dziny, inte­re­su­jące wpisy, tre­ści foto i wideo, a także wywiady zestawione w ran­kingu popu­lar­no­ści.

Buz­z­sumo jest ana­lizatorem online, który poka­zuje, jakie tre­ści są naj­chęt­niej udo­stęp­niane i naj­le­piej spraw­dzają się w danej branży. Pomaga w iden­ty­fi­ka­cji zagad­nień przy­ciągających naj­wię­cej uwagi oraz jed­no­cze­śnie zwią­za­nych z danym zagad­nie­niem. Narzę­dzie jest łatwe w obsłu­dze. Wpi­su­jąc wybraną frazę, np. „public rela­tions” otrzy­masz ran­king z tytu­łem i lin­kiem do con­tentu wraz z liczbą jego udo­stęp­nień w social media.

Content is a king, głosi znane powiedzenie. Marketing treści to idealny sposób na dotarcie do większego grona klientów dzięki publikowaniu w Internecie oryginalnych artykułów. Wymienione aplikacje znacznie ułatwią pracę i pomogą w codziennym tworzeniu atrakcyjnych treści online.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: Plush Design Studio/Unsplash

content narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTylko 8% firm jest przygotowanych na zagrożenia w zakresie cyberbezpieczeństwa!
Akademia PR Managera 360 wchodzi na najwyższy poziom wiedzy

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • collabstr-DOBSgpG4aH8-unsplash
    Nowe narzędzie od TikToka - TikTok Now!

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow