Tworzenie interesujących treści to czasochłonne zajęcie. Z pomocą przychodzą aplikacje, które ułatwiają pracę nad blogiem, stroną www czy Facebookiem. Dzięki nim wykryjesz plagiat, upewnisz się, że tworzysz atrakcyjne treści, których nie stworzył nikt przed Tobą, a także sprawdzisz tekst pod względem poprawności gramatycznej.
Word Count to narzędzie do analizy tekstów pod wieloma względami. Po wklejeniu treści do edytora serwis pokazuje wiele przydatnych danych tj. liczbę znaków, zdań, słów, ilość akapitów, a także szacowany czas czytania oraz powtarzalność słów w tekście.
LanguageTool jest platformą do sprawdzania gramatyki i korekty tekstów. Wychwytuje najmniejsze powtórzenia i literówki. Wystarczy w edytor wkleić tekst, aby otrzymać wynik z zaznaczonymi błędami. Dostępna jest także legenda, dzięki której wiadomo, co każdy błąd oznacza i jakie nanieść poprawki.
Zecerka to aplikacja, która poprawia tekst za Ciebie. Należy wkleić treść, ustawić funkcje, czyli zaznaczyć to, co ma zostać poprawione czy sformatowane i otrzymujesz bezbłędny tekst gotowy do publikacji. Narzędzie usuwa takie błędy jak: spacje przy znakach interpunkcyjnych, polskie znaki, przenosi spójniki i przyimki do kolejnego wiersza.
Copyspace wykrywa plagiaty. To łatwa w obsłudze platforma, w której wystarczy wkleić link do artykułu, aby otrzymać listę serwisów, gdzie dany tekst był publikowany. Jeśli chcesz sprawdzić, czy sam nie popełniłeś plagiatu, przydatny będzie program Plagiarism Checker. Analogicznie po wklejeniu linku i wpisaniu kodu zabezpieczającego otrzymujesz informację czy Twój artykuł nie przypomina innej publikacji w sieci.
Pisanie copy to proces. Dlatego należy poświęcić czas, aby robić to dobrze i regularnie. Copywriting ma ogromny wpływ na konwersję, warto więc tworzyć poprawne gramatycznie i unikalne treści dostosowane do konkretnego kanału dystrybucji. Nic tak dobrze nie sprzedaje, jak świetnie napisany tekst.
Autor tekstu: Patrycja Jaksim
O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.
Źródło zdjęcia głównego: Nick Morrison/Unsplash
Komentarze: brak