site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Narzę­dziownik cz. 6, czyli aplikacje przydatne dla copyw­ri­tera
1.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Narzę­dziownik cz. 6, czyli aplikacje przydatne dla copyw­ri­tera

nick-morrison-FHnnjk1Yj7Y-unsplash

Two­rze­nie inte­re­su­ją­cych tre­ści to cza­so­ch­łonne zaję­cie. Z pomocą przy­cho­dzą apli­ka­cje, które uła­twiają pracę nad blo­giem, stroną www czy Face­bookiem. Dzięki nim wykry­jesz pla­giat, upew­nisz się, że two­rzysz atrak­cyjne tre­ści, któ­rych nie stwo­rzył nikt przed Tobą, a także spraw­dzisz tekst pod wzglę­dem popraw­no­ści gra­ma­tycz­nej.

Word Count to narzę­dzie do ana­lizy tek­stów pod wie­loma wzglę­dami. Po wkle­je­niu tre­ści do edy­tora ser­wis poka­zuje wiele przy­dat­nych danych tj. liczbę zna­ków, zdań, słów, ilość aka­pi­tów, a także sza­co­wany czas czy­ta­nia oraz powta­rzal­ność słów w tek­ście.

Lan­gu­age­Tool jest plat­formą do spraw­dza­nia gra­ma­tyki i korekty tek­stów. Wych­wy­tuje naj­mniej­sze powtó­rze­nia i lite­rówki. Wystar­czy w edy­tor wkleić tekst, aby otrzy­mać wynik z zazna­czo­nymi błę­dami. Dostępna jest także legenda, dzięki któ­rej wia­domo, co każdy błąd ozna­cza i jakie nanieść poprawki.

Zecerka to apli­ka­cja, która popra­wia tekst za Cie­bie. Należy wkleić treść, usta­wić funk­cje, czyli zazna­czyć to, co ma zostać popra­wione czy sfor­ma­to­wane i otrzy­mu­jesz bez­błędny tekst gotowy do publi­ka­cji. Narzę­dzie usuwa takie błędy jak: spa­cje przy zna­kach inter­punk­cyj­nych, pol­skie znaki, prze­nosi spój­niki i przy­imki do kolej­nego wier­sza.

Copy­space wykrywa pla­giaty. To łatwa w obsłu­dze plat­forma, w któ­rej wystar­czy wkleić link do arty­kułu, aby otrzy­mać listę ser­wisów, gdzie dany tekst był publi­ko­wany. Jeśli chcesz spraw­dzić, czy sam nie popełniłeś  pla­giatu, przy­datny będzie pro­gram Pla­gia­rism Chec­ker. Ana­lo­gicz­nie po wkle­je­niu linku i wpi­sa­niu kodu zabez­pie­cza­ją­cego otrzy­mu­jesz infor­ma­cję czy Twój arty­kuł nie przy­po­mina innej publi­ka­cji w sieci.

Pisanie copy to proces. Dlatego należy poświęcić czas, aby robić to dobrze i regularnie. Copywriting ma ogromny wpływ na konwersję, warto więc tworzyć poprawne gramatycznie i unikalne treści dostosowane do konkretnego kanału dystrybucji. Nic tak dobrze nie sprzedaje, jak świetnie napisany tekst.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

O autorce: Specjalista ds. Public Relations. Autorka projektu www.prtoday.pl. Zafascynowana rozwojem kompetencji i szeroko pojętym tematem komunikacji marki z podmiotami rynku. Pomaga małym i średnim firmom wykorzystywać narzędzia PR do skutecznej komunikacji z otoczeniem.

Źródło zdjęcia głównego: Nick Morrison/Unsplash

copywriting narzędzia

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKomunikacja zmiany receptą na czarny wtorek [audio]
Znane loga w epoce koronawirusa. Jak znane marki wspierają „społeczny dystans”?

Podobne wpisy:

  • firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash
    DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • pexels-vlada-karpovich-4050304
    Jak pisać teksty do internetu w 2023 roku?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow