site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nie bierz urlopu od dobrych nawyków – najnowsza reklama BLIK
15.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nie bierz urlopu od dobrych nawyków – najnowsza reklama BLIK

image_processing20200702-18121-w8qxjz

BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.

Społeczny dystans i płatności bezgotówkowe to ważne elementy ostrożności w czasie pandemii. Dla większości z nas stały się już nawykiem, jednak okres wakacyjny oraz zniesienie większości wcześniejszych obostrzeń mogą uśpić czujność niektórych. Podobnie jest z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa związanymi z płatnościami czy korzystaniem z internetu. Od początku pandemii znacznie wzrosło zainteresowanie zakupami w sieci, wiele osób kupowało w internecie po raz pierwszy w życiu. Widać to także w danych transakcyjnych BLIK. W marcu liczba transakcji w sieci w stosunku do lutego wzrosła o 18 proc. W kwietniu wzrost był jeszcze bardziej widoczny – transakcji było aż o 39 proc. więcej niż w lutym.

– Uważamy, że nie można brać urlopu od dobrych nawyków, dlatego podczas wakacji chcemy przypominać o nich w naszej nowej kampanii. Dziś bezpieczeństwo własne i naszych bliskich oraz bezpieczeństwo naszych finansów są ważniejsze niż kiedykolwiek. Dotyczy to szczególnie płatności w sieci, które od wybuchu epidemii znacznie zyskały na popularności – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Celem kampanii jest również przekonanie użytkowników do formy płatności, jaką jest BLIK, szczególnie tych, którzy nie korzystają z niego często, ale ze względu na pandemię są skłonni zmienić swoje przyzwyczajenia i skorzystać z bardziej bezpiecznych sposobów płatności.

– Biorąc pod uwagę liczbę transakcji BLIKiem z ostatnich miesięcy, szczególnie tych zrealizowanych w internecie, widać, że konsumenci cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo tej metody płatności. BLIK stał się w pewnym sensie naszym dobrym nawykiem. I chcemy, aby tak zostało, szczególnie w okresie wakacyjnym, kiedy stęsknieni za wolnością, ruszymy na swoje urlopy. Dlatego przygotowaliśmy muzyczną kreację w lekkim, wakacyjnym stylu, która ma nam przypominać, że stosowanie zasad bezpieczeństwa nadal ma sens – mówi Michał Tyburcy, Business Director, Change Serviceplan.

Każdy ze spotów w ramach kampanii poświęcony będzie jednemu ważnemu elementowi dotyczącemu bezpieczeństwa. Mają one skłonić Polaków do utrzymywania dystansu społecznego i częstego mycia rąk w czasie pandemii, rozliczania się bezgotówkowo, kupowania w sieci w zaufanych sklepach po sprawdzeniu opinii o sprzedawcach czy weryfikacji danych transakcji przed jej akceptacją. BLIK zachęcać będzie także użytkowników do prawidłowego zabezpieczania swojego telefonu – hasłem, odciskiem palca lub biometrią twarzy.

Kampania realizowana będzie w TV, internecie, w serwisach VOD oraz mediach społecznościowych. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, a produkcją zajęło się studio Televisor. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG Sp .z o.o. oddział Spark Foundry.

BLIK kampania reklamowa koronawirus spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAliExpress z nową platformą Connect
Ruszyły zgłoszenia do Konkursu Złote Spinacze 2020

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow