site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Niecodzienna reklama świąteczna Altenberg
28.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Niecodzienna reklama świąteczna Altenberg

seth-doyle-3rcT6_NjjbU-unsplash

Kilka dni temu pojawił się materiał promujący wydawnictwo Altenberg, który zachęca do zakupu książek edukacyjnych. Spot wyróżnia się na tle innych kreacji okolicznościowych nie tylko pomysłem oraz wykonaniem, ale także tytułem. 

Co to za firma?

Wydawnictwo książkowe Altenberg oferuje różnego rodzaju poradniki oraz podręczniki do samodzielnej nauki. Współpracują z nim takie osoby jak Tomasz Kammel, Radek Kotarski, Rafał Gębura czy Arlena Witt. Zakupy w ich sklepie charakteryzują się tym, że z każdego uzyskanego dochodu firma finansuje obiad dla podopiecznych fundacji Pajacyk.

Reklama inna niż wszystkie

Tak, jak inne marki, również i Altenberg opublikował swoją reklamę świąteczną. Klip został zrealizowany w formie wideorozmowy pomiędzy Arleną Witt, a Radkiem Kotarskim. To, co wyróżnia materiał od innych firm, to realizacja konceptu. Przedstawiciele księgarni w spocie omawiają pomysł na program i sposób realizacji reklamy. W trakcie niespełna 2-minutowego filmiku przedstawiciele sklepu omawiają, co chcą zawrzeć w nagraniu oraz jak ma wyglądać efekt końcowy. Pod koniec klipu możemy przez krótki czas zobaczyć, co zostało zrealizowane przez Arlenę. 

Oprócz nietuzinkowego podejścia do realizacji projektu, materiał wyróżnia się także tym, że autorzy dzielą się z odbiorcami szczegółami ze swojego życia prywatnego. Ponadto, kobieta we wpisie na swoim profilu na Instagramie ujawnia, że jest to bardzo niskobudżetowa kampania, a sam materiał nazywa brzydką i krótką reklamą świąteczną.

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Arlena Witt (@wittamina)

Jak na spot zareagowali internauci?

Klip, mimo że wygląda na prowizoryczny, to zyskał uznanie użytkowników. Samo nagranie obejrzano ponad 80 tys. razy. Pod postem youtuberki pojawiło się wiele pochlebnych komentarzy, odbiorcy chwalą niecodzienny pomysł oraz zwrócenie uwagi na problemy młodych mam, dodając, że chętnie skorzystają z oferty wydawnictwa. 

Ta wyjątkowa kreacja pokazuje, że nie trzeba dużego nakładu finansowego oraz sztabu profesjonalistów, aby zrobić chwytliwą i śmieszną reklamę świąteczną.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Seth Doyle/Unsplash

Altenberg spot reklamowy święta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchomił świąteczną aktywację konsumencką
Specjalisto Public Relations, podpisz Kodeks Etyki PR

Podobne wpisy:

  • nowa metoda płatności
    „P24NOW – historie rodzinne” kampania Przelewy24 nowej metody płatności
  • Scrabble_kampania_1
    Nowa kampania Scrabble: Gdzie spotykają się światy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...