Kilka dni temu pojawił się materiał promujący wydawnictwo Altenberg, który zachęca do zakupu książek edukacyjnych. Spot wyróżnia się na tle innych kreacji okolicznościowych nie tylko pomysłem oraz wykonaniem, ale także tytułem.
Co to za firma?
Wydawnictwo książkowe Altenberg oferuje różnego rodzaju poradniki oraz podręczniki do samodzielnej nauki. Współpracują z nim takie osoby jak Tomasz Kammel, Radek Kotarski, Rafał Gębura czy Arlena Witt. Zakupy w ich sklepie charakteryzują się tym, że z każdego uzyskanego dochodu firma finansuje obiad dla podopiecznych fundacji Pajacyk.
Reklama inna niż wszystkie
Tak, jak inne marki, również i Altenberg opublikował swoją reklamę świąteczną. Klip został zrealizowany w formie wideorozmowy pomiędzy Arleną Witt, a Radkiem Kotarskim. To, co wyróżnia materiał od innych firm, to realizacja konceptu. Przedstawiciele księgarni w spocie omawiają pomysł na program i sposób realizacji reklamy. W trakcie niespełna 2-minutowego filmiku przedstawiciele sklepu omawiają, co chcą zawrzeć w nagraniu oraz jak ma wyglądać efekt końcowy. Pod koniec klipu możemy przez krótki czas zobaczyć, co zostało zrealizowane przez Arlenę.
Oprócz nietuzinkowego podejścia do realizacji projektu, materiał wyróżnia się także tym, że autorzy dzielą się z odbiorcami szczegółami ze swojego życia prywatnego. Ponadto, kobieta we wpisie na swoim profilu na Instagramie ujawnia, że jest to bardzo niskobudżetowa kampania, a sam materiał nazywa brzydką i krótką reklamą świąteczną.
Jak na spot zareagowali internauci?
Klip, mimo że wygląda na prowizoryczny, to zyskał uznanie użytkowników. Samo nagranie obejrzano ponad 80 tys. razy. Pod postem youtuberki pojawiło się wiele pochlebnych komentarzy, odbiorcy chwalą niecodzienny pomysł oraz zwrócenie uwagi na problemy młodych mam, dodając, że chętnie skorzystają z oferty wydawnictwa.
Ta wyjątkowa kreacja pokazuje, że nie trzeba dużego nakładu finansowego oraz sztabu profesjonalistów, aby zrobić chwytliwą i śmieszną reklamę świąteczną.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Seth Doyle/Unsplash
Komentarze: brak