site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Niestandardowe urodziny naszego portalu – Branżowy Speed Dating już 28 października w Krakowie!
17.10.2019  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w meandry marketingu

Niestandardowe urodziny naszego portalu – Branżowy Speed Dating już 28 października w Krakowie!

MP-wydarzenie

W ostatni poniedziałek października w Krakowie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie branży marketingowej. Będzie to Branżowy Speed Dating, który zorganizowany został z okazji 1. urodzin portalu Medialna Perspektywa. Event skierowany jest zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy chcą wymienić się wiedzą.

Nasz portal, Medialna Perspektywa, właśnie obchodzi rok swojej działalności. Jako organizacja non-profitowa zyskała spore zainteresowanie ze strony osób, które zawodowo zajmują się marketingiem, jak i pośród tych, którzy dopiero zaczynają z nim swoją przygodę. Z okazji tej rocznicy redakcja portalu postanowiła przygotować w Krakowie niesztampowe wydarzenie.

Urodzinowy Branżowy Speed Dating Medialnej Perspektywy zaplanowany jest na 28 października w Hevre na krakowskim Kazimierzu. Będzie to spotkanie z ekspertami w dziedzinie PR-u, social mediów, influencer marketingu, analityki marketingowej, grafiki oraz HR-u, inspirowane formułą speed datingu. Skierowane jest do studentów kierunków marketingowych i komunikacyjnych, a także stażystów, pracowników agencji marketingowych na stanowiskach juniorów, ale również do każdego, kto chciałby zamienić kilka słów z kimś z branży.

Każdy uczestnik wydarzenia będzie miał okazję porozmawiać z sześcioma ekspertami podczas krótkich, ok. 5-minutowych sesji. W tym czasie może wymienić swoje poglądy ze specjalistą w danej dziedzinie lub zadać mu nurtujące go pytania. Rozmowa ta ma być inspiracją, edukacją, a także świetną zabawą.

Ekspertami na Branżowym Speed Datingu będą:
– Public relations – Anna Dziedzic-Kurek,
– Social Media – Agata Patoła,
– Grafika – Natalia Bułdak,
– Analityka marketingowa – Mateusz Muryjas,
– Influencer marketing – Karolina Kumor,
– Human resources (rekrutacja) – Justyna Wątrobińska.

Biorący udział w evencie będą mogli zająć wybranemu specjaliście 5 minut, zadając dowolne pytania, np. takie jak:
– jak wygląda praca w agencji marketingowej?,
– na co zwrócić uwagę podczas pracy z influencerem?,
– jakie kompetencje są istotne, aby zostać PR-owcem?,
– co zrobić, aby strona www była częściej klikana?,
– jak zaprojektować dobre logo?,
– jak prowadzić profil w mediach społecznościowych?,
– w jaki sposób przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej czy napisać CV?

Podczas urodzinowego wydarzenia nie zabraknie konkursu z nagrodami. Do wygrania m.in. książki i magazyny branżowe oraz gadżety. Będzie to również świetna okazja do networkingu między uczestnikami i ekspertami.

Czas: 28 października 2019 (poniedziałek), godz. 18:00
Miejsce: Hevre, poziom -1 (ul. Beera Meiselsa 18), Kraków

Wydarzenie jest bezpłatne, wymagana jest jednak rejestracja na stronie.
Więcej informacji w wydarzeniu na Facebooku.

branża Kraków meet up wydarzenie

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpisZmiany w zakładce „Zdjęcia” – Facebook testuje nowe możliwości prezentacji postów
Instagram nieustannie wprowadza aktualizacje, ale czy wszystkie się przyjmą?

Podobne wpisy:

  • image_processing20230207-2240663-kjucyw
    CRASH Mondays № 69: Freelance w marketingu [KRK]
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow