site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nietypowe działania Ikei i Decathlonu
11.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nietypowe działania Ikei i Decathlonu

ikea-1376853_1280

Od kilku dni możemy obserwować niecodzienną aktywność na Facebooku Ikei i Decathlonu. Firmy zaczepiają się nawzajem w postach i komentarzach. Czyżby to kolejny przykład współpracy marketingowej?

Akcję rozpoczął Decathlon, który pod koniec stycznia opublikował wpis, oznaczając Ikeę. Ta  w odpowiedzi nie pozostała dłużna, równocześnie wspominając w komentarzu swój stosowny produkt. Później szwedzka firma opublikowała post, jednocześnie zadając pytanie w formie wyzwania związanego z reklamowanym produktem. Na aktywność sklepu sportowego nie trzeba było długo czekać, ponieważ marki przeniosły swoją konwersację do sekcji komentarzy. W ten sposób oba przedsiębiorstwa wymieniły się postami oraz zaczepkami łącznie kilka razy. 

To jednak nie wszystko, 26 stycznia br. obie marki zmieniły na kontach swoje zdjęcia w tle. Ikea pod swoim logotypem ma slogan Decathlonu, a sklep sportowy “zapożyczył” hasło szwedzkiego salonu meblowego. Zapowiada się na dłuższą współpracę marketingową obu gigantów. Co jeszcze wymyślą przedstawiciele firm? Zostaje nam tylko obserwować dalsze poczynania obu przedsiębiorstw. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia: mastrminda/Pixabay

Decathlon Facebook IKEA social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisOgólnopolski strajk mediów w Polsce!
SAPR zaprezentował Program Działań na 2021 rok

Podobne wpisy:

  • pexels-thought-catalog-2228555
    Wśród pracowników Facebooka spada zaufanie do serwisu
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Regulacje portali społecznościowych

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...