site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > North Fish z nową aplikacją mobilną
22.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

North Fish z nową aplikacją mobilną

image_processing20191028-3772-109gell

Spółka North Food Polska S.A. właściciel sieci restauracji North Fish wprowadziła nową aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym. Aplikacja jest prosta i intuicyjna, a program North Fish Club umożliwia między innymi zbieranie punktów za zakupy w restauracjach, które następnie można wymienić na nagrody. Przygotowanie i wdrożenie nowej aplikacji foodowej spółka North Food Polska S.A. powierzyła Grupie Me & My Friends.

Nowa aplikacja mobilna North Fish z programem lojalnościowym jest nie tylko nowoczesnym narzędziem, ale przede wszystkim kompleksowym rozwiązaniem, które umożliwia klientom sprawdzenie aktualnej oferty produktowej wraz z cenami, wartościami odżywczymi i alergenami. Pozwala korzystać ze spersonalizowanych propozycji, atrakcyjnych zniżek oraz odnaleźć restauracje North Fish w najbliższej okolicy. Ponadto za każde zakupy we wszystkich restauracjach sieci użytkownicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.

źródło: materiały prasowe

– Po podjęciu decyzji o przygotowaniu nowej aplikacji dla klientów, kolejnym krokiem było znalezienie dobrego wykonawcy. W naszych założeniach nie miała to być jakaś kolejna apka, tylko najlepsza aplikacja foodowa. Wybraliśmy do tego zadania zespół Me & My Friends i dzięki temu nasi klienci już od września tego roku mogą korzystać ze świetnej aplikacji połączonej z nowoczesnym programem lojalnościowym – mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

Jak to działa?

Przede wszystkim nawigowanie po programie jest proste i intuicyjne. Po ściągnięciu aplikacji na telefon i założeniu konta, klient przystępuje do programu North Fish Club. Od tej chwili ma szybki i nieograniczony dostęp do menu, nowości, promocji, informacji o daniach i produktach. Jednocześnie otrzymuje też wirtualną kartę (indywidualny numer karty ma postać kodu kreskowego). Skanując ją podczas każdych zakupów w restauracjach sieci North Fish zbiera punkty, które następnie może wymienić na nagrody. Za każdą wydaną złotówkę użytkownik uzyskuje 10 punktów. Są one automatycznie dodawane do jego indywidualnego konta.

źródło: materiały prasowe

– Zależało nam na tym, aby poza wszystkimi korzyściami, jakie daje klientom program North Fish Club, zintegrowana z nim aplikacja była szybka i przyjazna w obsłudze. Aby dostęp do oferty, do punktów i konta użytkownika był łatwy i przystępny. Aby była to po prostu aplikacja „user-friendly”. I taka jest – podkreśla Monika Bednorz Project Manager w Grupie Me & My Friends.

Aplikacja dostępna jest na platformach Android (Google Play) i iOS (App Store). Spółka North Food Polska S.A. zapowiada, że zintegrowany z nią program lojalnościowy North Fish Club będzie systematycznie poszerzany o kolejne korzyści dla klientów.

Aplikacja mobilna do pobrania na: Android, iOS.

aplikacja mobilna North Fish program lojalnościowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWT: Social – nowy serwis społecznościowy na rynku!
Sklep internetowy pomysłem na życie – Shoper w sowjej kampanii pokazuje historie swoich klientów

Podobne wpisy:

  • jonas-leupe-wK-elt11pF0-unsplash
    Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
  • ukraine-flag-g34e71c559_1280
    Systemy lojalnościowe efektywne nawet w czasie wojny

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow