site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa aktualizacja YouTube — wycofanie negatywnych opinii
15.12.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa aktualizacja YouTube — wycofanie negatywnych opinii

coffee-g09ec7fac1_1280

W zeszłym miesiącu, na oficjalnym blogu YouTube, została umieszczona informacja o ukryciu licznika “łapek w dół” w serwisie, które stopniowo nie będą widoczne dla odbiorców. Nadal pozostanie opcja zaznaczania swojej negatywnej opinii i użycia przycisku, lecz nie będzie możliwości zobaczenia tego, jak wiele osób negatywnie ocenia dany film.

Nie zostanie jednak usunięta opcja, która pozwoli platformie dopasowywać rekomendowane treści dla internautów na podstawie pozostawionych przez nich “łapek w dół” i dzielenia się prywatnymi opiniami.

Zastosowane działania dążą do zmniejszenia ilość hejtu i negatywnych ocen na masową skalę, wszystko przez fakt, że ludzie sugerują się opiniami innych. Twórcom YouTube zależy na tym, aby chronić użytkowników przed nękaniem i zmniejszyć ataki, które są organizowane przez obserwujących, mając na celu zwiększenie ilości negatywnych ocen pod filmami twórców, za którymi nie przepadają.

Nie jest to jednak nagła decyzja, ponieważ portal wprowadził zmianę już na początku roku. Działanie tego typu jest motywowane chęcią stworzenia przez YouTube środowiska pełnego szacunku, w którym twórcy mogą odnosić sukcesy i czuć się bezpiecznie i mogą wyrażać siebie. Wykonany ruch w stronę YouTuberów, wpłynął na zmniejszenie ataków, dlatego postanowiono wprowadzić to rozwiązanie na stałe. Podczas eksperymentu zauważyli również, że wielu użytkowników sugeruje się ilością “łapek w dół” przy wyborze treści.

Wyniesione wnioski sprawiły, że YouTube na stałe postanowił zrezygnować z wyświetlania negatywnych ocen, które będą mogli zobaczyć jedynie twórcy w YouTube Studio. Sam proces będzie wprowadzany stopniowo.

Źródło YT

Autor tekstu: Kinga Kurant

nowość YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak marki w Polsce przygotowały się na Black Friday? Nasze podsumowanie!
Spotify dołącza do grona aplikacji inspirujących się TikTokiem

Podobne wpisy:

  • szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash
    Testowe wprowadzenie reklam do YouTube Shorts
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...