site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa era komunikacji na WhatsAppie – aplikacja wprowadza kanały
21.06.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa era komunikacji na WhatsAppie – aplikacja wprowadza kanały

dima-solomin-upBKRmHJrCI-unsplash

Komunikator poinformował na początku czerwca, że wprowadza nowe rozwiązanie. Oprócz standardowych konwersacji i czatów grupowych, dodatkowo udostępnia funkcję Kanały. WhatsApp nie jest pierwszą aplikacją, która decyduje się na takich krok. W lutym kanały nadawcze wprowadził również Instagram.

Nowa opcja aplikacji jest inną wersją czatów grupowych, natomiast jest to konwersacja jednokierunkowa. Uczestnicy nie mogą aktywnie uczestniczyć w czacie, kanały mają jedynie informować na bieżąco daną ilość osób. Administratorem kanału może zostać każdy, kto chce dotrzeć do swojej grupy docelowej. Komunikator umożliwia wyszukanie kanałów według zainteresowań, lokalizacji, firmy i lokalnych władz. Do dołączenia kanału będzie również można poprzez wysłanie linku z  zaproszeniem w mailu czy też na czacie innych dostępnych aplikacji. 

Platforma zapewnia, że zarówno obserwujący kanał, jak i jego administratorzy będą mieli zapewnioną prywatność. Numer telefonu oraz zdjęcie profilowe nie będą widoczne dla innych uczestników, natomiast administratorzy będą mogli zobaczyć, kto zaobserwował kanał i zdecydować czy będzie widoczny w katalogu “wyszukiwani”. Historia kanału ma być przechowywana maksymalnie 30 dni. Ponadto administrator będzie mógł zastrzec wykonywanie zrzutów ekranów i przesyłania ich dalej. Kanały znanych globalnych firm są dostępne na razie w Kolumbii i Singapurze, gdzie są  udoskonalane i modyfikowane. W kolejnych miesiącach Kanały będą wprowadzane w innych krajach wraz z możliwością stworzenia Kanału przez dowolną osobę.

źródło: blog.whatsapp.com

Autor tekstu: Julia Florkowska
Źródło zdjęcia głównego: Dima Solomin/Unsplash

nowość WhatsApp

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRola kampanii GDN w Twojej strategii marketingowej
Chatboty AI na Instagramie. Meta testuje nowe możliwości interakcji

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow