site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa funkcja na WhatsApp - jak działają Społeczności?
28.11.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa funkcja na WhatsApp – jak działają Społeczności?

alexander-shatov-_qsuER9xYOY-unsplash

Na początku listopada WhatsApp ogłosił, że zaczął wdrażać Społeczności, które w ciągu najbliższych miesięcy będą dostępne dla wszystkich użytkowników. Pozwolą one na zbieranie różnych grup w jednej strukturze i dadzą możliwość łatwiejszego komunikowania się pomiędzy powiązanymi ze sobą czatami grupowymi. Grupy sąsiedzkie, rodzice uczniów z jednej szkoły czy pracownicy różnych działów firmy będą mogli dodawać wiele grup do jednej społeczności.

Aby stworzyć Społeczność, należy kliknąć w zakładkę “nowa społeczność” (dla urządzeń z Androidem na górze czatu, a w przypadku systemu iOS – na dole). W ten sposób można stworzyć całkowicie nową Społeczność lub dodać do niej grupy, które już istnieją. Będąc w społeczności, można łatwo przełączać się między dostępnymi grupami, aby uzyskać potrzebne informacje, kiedy są potrzebne, a administratorzy mogą wysyłać ważne aktualizacje do wszystkich członków społeczności. 

Dodatkowo, WhatsApp wprowadza wiele ulepszeń w zakresie działania grup, m.in. możliwość tworzenia ankiet w czacie, 32-osobowe rozmowy wideo i grupy do 1024 użytkowników. Funkcja udostępniania większych plików i ich usuwania przez administratora, podobnie jak wstawianie reakcji emoji,  może być używana w dowolnej grupie, ale będzie to szczególnie przydatne w Społecznościach.


Źródło.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Alexander Shatov/Unsplash

nowość WhatsApp

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzyszłość polskich kobiet według YES. Nowa kampania marki
Black Friday. Najciekawsze pomysły na kampanie z ostatnich lat

Podobne wpisy:

  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • camera-gf11eabba3_1280
    Nowe funkcje personalizacji treści na Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...