Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
W skład Grupy American Heart of Poland wchodzi sieć Polsko-Amerykańskich Klinik Serca (PAKS) – ponad 20 oddziałów kardiologii interwencyjnej, kardiochirurgii i chirurgii naczyniowej na terenie Polski, Uzdrowisko Ustroń – największy kompleks uzdrowiskowy w Europie, Klinika Serca 24 – centrum monitorowania serca wykorzystujące usługi telemedyczne oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe. W związku z przyjęciem przez zarząd nowej strategii rozwoju grupy, podjęto decyzję, aby „American Heart of Poland” stało się marką parasolową, spójną wizualnie i komunikacyjnie dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy, przy zachowaniu niezależności wizerunkowej każdego z nich.
– Naszym głównym celem było zbudowanie spójnego, przejrzystego wizerunku firmy i wchodzących w jej skład marek, który podkreśli efekt synergii grupy. Dzięki temu działaniu chcemy uwypuklić kompleksowość naszych usług. Do tej pory znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się od pozostałych, co mogło wpłynąć na dezorientację odbiorców i brak skojarzenia tej sieci placówek z Grupą. Nie chcemy, aby ktokolwiek miał wątpliwości, że Polsko-Amerykańskie Kliniki Serca, Uzdrowisko Ustroń, Klinika Serca 24 oraz Centrum Badawczo-Rozwojowe są częścią American Heart of Poland – komentuje Bartosz Sadowski, Prezes Zarządu American Heart of Poland.
Za wprowadzenie strategii marketingowej i sprzedażowej Grupy odpowiada Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży.
– Działania rebrandingowe były niezbędnym elementem realizacji nowej strategii marketingowej i sprzedażowej. Dotychczasowe logotypy posiadały odmienne proporcje oraz krój pisma, co powodowało, że odbiorca nie kojarzył ich ze sobą. Dodatkowo, znak Polsko-Amerykańskich Klinik Serca odróżniał się zdecydowanie od pozostałych. Jednym z założeń zmian w obszarze logotypu było wyciągnięcie sygnetu poza obszar komunikatu tekstowego. Kolejnym założeniem było ujednolicenie znaków graficznych poprzez kolorystykę, aby użytkownikowi jeszcze łatwiej było dostrzec, że wszystkie marki są częścią Grupy American Heart of Poland. Chcemy, aby nasi pacjenci mieli świadomość kompleksowości opieki jaką możemy nad nimi sprawować, od prewencji w poradniach kardiologicznych, poprzez leczenie szpitalne, rehabilitację oraz opiekę zdalną w postaci telemonitoringu serca. W ten sposób osiągniemy efekt synergii – komentuje Monika Grudzień, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży American Heart of Poland.
Komentarze: brak