site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Nowa jakość kampanii influencerskich. BrandLift z projektem MASTERS
10.06.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Nowa jakość kampanii influencerskich. BrandLift z projektem MASTERS

laura-chouette-IivFrTVUpEw-unsplash

Jeden z liderów na rynku influencer marketingu w Polsce – BrandLift wprowadza na polski rynek nowy produkt pod nazwą „BrandLift Masters”. Idea opiera się na wyselekcjonowanych twórcach z najwyższej półki, tworzących jakościowe treści i posiadających odpowiednie zasięgi. Nowy projekt ma przede wszystkim zwiększyć jakość prowadzonych kampanii, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii zachowując autentyczność przekazu, jak również rozszerzyć zakresy współprac klientów z twórcami. BrandLift łączy marketing z technologią, a z najnowszych rozwiązań korzystały m.in. NIVEA, PEPCO, Mars, Henkel, Hortex, Avon, USP Zdrowie, Polkomtel, Herbapol, Philips, Beko, Carrefour, Aldi czy Aflofarm.

W 2022 roku wartość rynku influencer marketingu wzrośnie o kolejne 19 procent do 16,4 miliardów dolarów – wynika z raportu Influencer Marketing Hub. Nielsen podaje natomiast, że marketerzy planują znacząco zwiększyć wydatki na media społecznościowe. Dlaczego? Marki poszukują również sposobów na nawiązanie głębszych, bardziej spersonalizowanych relacji z konsumentami, a to gwarantują platformy typu Instagram czy Tik Tok.

Do przeprowadzania skutecznej kampanii marketingowej niezbędny jest odpowiedni dobór influencerów. Aż jedna czwarta firm w Polsce traci zainwestowane środki bądź wychodzi na zero z powodu nieodpowiedniego doboru twórców. Odpowiedzią na zapotrzebowanie marek jest powstała właśnie platforma martechowa – nowe narzędzie agencji marketingu influencerskiego BrandLift.

Technologiczna nowość na polskim rynku

Często zdarza się, że zasięg danej kampanii nie idzie w parze z jej jakością. Na rynku jest wielu twórców, którzy budują prawdziwe zaangażowanie odbiorców wokół wartościowych przekazów, ale brakuje im siły przebicia i skali. Zadaniem Brandlift Masters jest m.in. poszukiwanie angażujących twórców, którzy są potrzebni społeczności i marketerom, a mają ograniczony dostęp do rynku reklamy. 

 – Pracujemy dla wielu marketerów reprezentujących duże firmy. Brand safety, engagement, performance, real impact – to są hasła, które słyszymy coraz częściej i nasz koncept odpowiada na te potrzeby. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku marketingu, mediów i reklamy dobrze rozumiemy te potrzeby, a dysponując dziś w BrandLift know-how i technologią do optymalizacji działań w sieciach społecznościowych i dobrą znajomością środowiska twórców, skutecznie łączymy te światy – mówi Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift. – Jesteśmy zorientowani na odkrywanie talentów i budowanie ich długoterminowej wartości. Innymi słowy: inwestujemy w przyszłość mediów społecznościowych.

BrandLift Masters w swojej bazie skupia influencerów, którzy będą pracować jedynie dla tej platformy i nie będą związani z żadnymi innymi agencjami. Co to oznacza dla marek, które planują przeprowadzić kampanie influencerskie? Masters zagwarantuje twórców z wyższej półki i zapewni jakościowe kampanie często długookresowe i wykraczające poza obszar platform społecznościowych. W bazie znajdują się zarówno nano i mikroinfluencerzy, ale także osoby, które posiadają po kilkaset, a nawet kilka milionów odbiorców na różnych kanałach.

Jedno rozwiązanie, wiele korzyści dla firm i twórców

Jakie cechy powinien posiadać influencer, który chce zostać częścią społeczności BrandLift Masters? Angażujący, skuteczny, wywierający dobry wpływ, budujący wartość w oparciu o pozytywne treści – to są kryteria oceny.

  – Naszym twórcom zapewniamy jakościowe współprace, wyższe zarobki, wsparcie w budowaniu marki osobistej i w długoterminowym wzroście. Z kolei marki mają dostęp do jakościowych i zaangażowanych influencerów, którzy tworzą wyjątkowe treści – dodaje Karina Hertel.

Projekt jest odpowiedzią na potrzeby rynku, które agencja obserwuje od dłuższego czasu. Marki poszukują autentycznych ambasadorów, którzy budować będą długotrwałe relacje z odbiorcami.

 – W ramach projektu podjęliśmy współpracę z rozpoznawalnymi nazwiskami znanymi szerszej publiczności takimi jak Anna Dereszowska czy Anna Lucińska, ale również influencerami, którzy zrzeszyli zaangażowaną społeczność wokół działalności, którą się zajmują – interior designem jak Marzena Marideko czy np. enduro tak jak Natalia Budner – tłumaczy Aleksandra Żak Project Business Owner,  odpowiadająca za realizację projektu. – Głównym medium pozostaje Instagram, ale podjęliśmy również współpracę z podcasterami. Moniką, prowadzącą podcast Kryminalne Historie czy Maćkiem, tworzącym kanał Szczytomaniak w serwisie Youtube.

Źródło zdjęcia głównego: Laura Chouette/Unsplash

influencerzy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak zyskać 12 tysięcy nowych klientów miesięcznie? Gatta z programem lojalnościowym
CRASH Mondays № 61: Green marketing i marketing społeczny [Kraków]

Podobne wpisy:

  • malte-helmhold-9-0utWO7YYk-unsplash
    Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint
  • laura-chouette-N9a5oS06Er4-unsplash
    Influencerzy stają się autorytetami, szczególnie dla młodych. 74 proc. obserwujących podejmuje działania za ich namową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...