site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu
22.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania BNP Paribas – Bank wspiera klientów w zdalnym bankowaniu

kiedy_to_sie_skonczy

Chociaż ze względu na epidemię wiele rzeczy jest niedostępnych, bank robi wszystko, aby dzięki kanałom zdalnym, otworzyć klientom jak najwięcej możliwości – taka jest idea nowej kampanii BNP Paribas, która wystartowała pod hasłem -„Kiedy to się skończy…”. Bank dynamicznie reaguje na nowe okoliczności, dodając funkcjonalności w bankowości mobilnej – GOmobile i internetowej – GOonline, a także proponując usługi takie jak: jak ochrona zakupów w Internecie oraz możliwość założenia konta przez selfie. Kampania, która rozpoczęła się 8 maja, została zrealizowana zdalnie.

Bank BNP Paribas w ramach kampanii „Kiedy to się skończy” podkreśla, że mimo obecnej sytuacji należy myśleć o przyszłości i mieć nadzieję, że już niedługo będziemy mogli realizować plany i marzenia. Jednak nasze codzienne życie toczy się jeszcze w nietypowych okolicznościach, dlatego Bank BNP dostosowuje do nich usługi i produkty, aby zapewnić klientom jak najwięcej normalności.

– Wszyscy z niecierpliwością oczekujemy kiedy to się skończy, wiemy czego nam brakuje i mamy plan na to, co zrobimy jak wyjdziemy z domu Obecna sytuacja byłaby jednak o wiele trudniejsza do zniesienia, gdyby nie technologia. Ona daje nam namiastkę społecznych kontaktów, a w niektórych dziedzinach zapewnia te same możliwości, które pamiętamy sprzed pandemii. Na pójście do banku nie musimy czekać. Bank mamy w smartfonach i komputerach, dostępny o każdej porze i z każdego miejsca – tłumaczy Agnieszka Konarzewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BNP Paribas.

W ramach kampanii Bank zaprezentuje także funkcjonalności konta i Karty Otwartej na eŚwiat oraz ubezpieczenia Cyber Pomoc. Ubezpieczenie ma trzy funkcjonalności, szczególnie przydatne w czasie izolacji i ograniczeń w tradycyjnym handlu. To ochrona zakupów internetowych, danych komputerowych i tożsamości w Internecie. Niekompletne czy niedostarczone zakupy to problem, który dotyka coraz większej grupy osób ze względu na rosnącą popularność samych e-sklepów. Dzięki ubezpieczeniu, klienci Banku BNP Paribas mogą uniknąć strat lub długotrwałego oczekiwania na zwrot pieniędzy.

Bank systematycznie rozwija kanały cyfrowe, co nabrało szczególnego znaczenia w czasie pandemii. W te działania wpisuje możliwość założenie konta przez selfie, jako zdalnej metody potwierdzania tożsamości, a także rozwój współpracy z Autenti. Dzięki niej, klienci Banku mają możliwość elektronicznego podpisywania dokumentów. Bank BNP Paribas regularnie wprowadza także nowe udogodnienia w aplikacji GOmobile i serwisach GOonline. Jedną z funkcjonalności dodanych w ostatnim czasie jest możliwość zakupu za pomocą smartfona biletów komunikacji miejskiej i zapłacenia za parkowanie w Warszawie.

Spoty są emitowane w telewizji, we wszystkich stacjach ogólnopolskich i najważniejszych tematycznych, a także na portalach i w mediach społecznościowych. Koncepcję kampanii przygotowała agencja Publicis Lion, a zakup mediów leżał po stronie Havas Media. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja Feeders, natomiast Sales&More za zakup mediów w Internecie, z kolei agencja Point of View odpowiedzialna jest za kreację w internecie.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

BNP Paribas kampania reklamowa koronawirus reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis#8 spotkanie DIMAQ VOICE Online
Plush dołącza do akcji #Hot16Challenge2. O czym nawija?

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow