Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Ma ona na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.
Kampania zwraca uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Znani i lubiani aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.
Metryczka kampanii:
- Nazwa reklamy: Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO – płać mniej za prąd.
- Klient: Alledo.
- Kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa.
- Produkcja: TFP.
- Postprodukcja: Televisor.
- Autor scenariusza: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz.
- Muzyka: „Calypso Del Sol” Frank Sark.
- Wykonawcy: Wojciech Błach, Dariusz Toczek, Szymon Kuligowski, Kamila Giza.
- Lektor: Jarosław Łukomski.
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe/Plus
Komentarze: brak