site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych
6.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych

indeks

Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Ma ona na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z Grupy Polsat.

Kampania zwraca uwagę, jak w prosty i szybki sposób można zadbać o własne finanse. Znani i lubiani aktorzy – Wojciech Błach i Dariusz Toczek – wcielając się w role sąsiadów, w lekkiej i zabawnej rozmowie w przystępny sposób tłumaczą, czym jest instalacja fotowoltaiczna, jakie są jej zalety oraz jak krok po kroku przebiega proces skorzystania z oferty ESOLEO.

Metryczka kampanii:

  • Nazwa reklamy: Instalacje fotowoltaiczne ESOLEO – płać mniej za prąd.
  • Klient: Alledo.
  • Kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa.
  • Produkcja: TFP.
  • Postprodukcja: Televisor.
  • Autor scenariusza: Weronika Zielińska, Paweł Czartoryski, Maciej Ładziński, Józef Dutkiewicz.
  • Muzyka: „Calypso Del Sol” Frank Sark.
  • Wykonawcy: Wojciech Błach, Dariusz Toczek, Szymon Kuligowski, Kamila Giza.
  • Lektor: Jarosław Łukomski.

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe/Plus

Grupa Polsat kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook umożliwia transmisje live w Messenger Room
Działalność firm w postcovidowej rzeczywistości. Trendy biznesowe i organizacyjne

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow