site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa kampania komunikacyjna Travelist.pl
20.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania komunikacyjna Travelist.pl

natalya-zaritskaya-SIOdjcYotms-unsplash

Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.

Portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z obsługą bonów turystycznych, które można zrealizować w wybranych obiektach portalu rezerwacyjnego. Dla swoich klientów przygotował również specjalny i bardzo prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Dodatkowo na korzystających z bonu czeka promocja – 10% wartości użytej kwoty gratis do wykorzystania na kolejny pobyt.

Wszystkie udogodnienia i promocje wprowadzone przez Travelist.pl promuje nowa kampania komunikacyjna, za którą w modelu house of communication odpowiadają spółki Group One: Value Media, SalesTube oraz Labcon.

– Z naszych badań wynika, że około 20% polskich rodzin w ogóle nie pojechałoby w tym roku na wakacje, gdyby nie bon (od 10% osób posiadających jedno dziecko aż do 37% posiadających więcej niż troje dzieci). Dla nich postaraliśmy się o jak najbardziej atrakcyjne cenowo rozwiązania, ale też wróciliśmy z komunikacją do TV,  która ma duży impakt informacyjny – mówi Marketing Director Travelist, Krzysztof Dębski.

Za przygotowanie 30-sec. spotu do emisji w telewizji, jego adaptację na kanały digital oraz kreacje do kampanii online odpowiada agencja Labcon. Strategią i planowanie mediów online zajęła się agencja SalesTube, natomiast za aktywności w telewizji odpowiada Value Media. Kampania w TV potrwa od 3 do 31 sierpnia.

Strona poświęcona informacjom o bonie turystycznym jest dostępna tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Natalya Zaritskaya/Unsplash

kampania informacyjna kampania reklamowa Travelist.pl

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzy TikTok zostanie zakazany w Stanach Zjednoczonych?
Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow!

Podobne wpisy:

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę_grafika
    Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • PZU_kampania Kompleksowa oferta_KV_poziom
    PZU promuje kompleksowość swojej oferty

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow