Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Portal rezerwacyjny Travelist.pl ruszył z obsługą bonów turystycznych, które można zrealizować w wybranych obiektach portalu rezerwacyjnego. Dla swoich klientów przygotował również specjalny i bardzo prosty w obsłudze proces rezerwacyjny. Dodatkowo na korzystających z bonu czeka promocja – 10% wartości użytej kwoty gratis do wykorzystania na kolejny pobyt.
Wszystkie udogodnienia i promocje wprowadzone przez Travelist.pl promuje nowa kampania komunikacyjna, za którą w modelu house of communication odpowiadają spółki Group One: Value Media, SalesTube oraz Labcon.
– Z naszych badań wynika, że około 20% polskich rodzin w ogóle nie pojechałoby w tym roku na wakacje, gdyby nie bon (od 10% osób posiadających jedno dziecko aż do 37% posiadających więcej niż troje dzieci). Dla nich postaraliśmy się o jak najbardziej atrakcyjne cenowo rozwiązania, ale też wróciliśmy z komunikacją do TV, która ma duży impakt informacyjny – mówi Marketing Director Travelist, Krzysztof Dębski.
Za przygotowanie 30-sec. spotu do emisji w telewizji, jego adaptację na kanały digital oraz kreacje do kampanii online odpowiada agencja Labcon. Strategią i planowanie mediów online zajęła się agencja SalesTube, natomiast za aktywności w telewizji odpowiada Value Media. Kampania w TV potrwa od 3 do 31 sierpnia.
Strona poświęcona informacjom o bonie turystycznym jest dostępna tutaj.
Źródło zdjęcia głównego: Natalya Zaritskaya/Unsplash
Komentarze: brak