site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
10.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania reklamowa marki Bodymax

deb-dowd-Tw8yUiNvwnc-unsplash

Rusza nowa kampania reklamowa marki Bodymax, której kulminacja nastąpi jesienią tego roku. Autorem kampanii z leniwcem w roli głównej jest agencja CU Communication Unlimited. 

Najważniejszą postacią reklam jest powolny i sympatyczny Leniwiec, a hasłem – „Rozpraw się z leniwcem w sobie”.

– Tworzeniu kampanii towarzyszy bardzo odważna i wyrazista idea. Leniwiec to personifikacja problemu, jakim jest zmęczenie, znużenie, ospałość i brak energii, a na te problemy odpowiadają wszystkie produkty marki Bodymax, czyli eksperta od zdrowej energii. W reklamie w humorystyczny sposób pokazujemy, że czasem każdy z nas czuje się, jakby był leniwcem. Nie lubimy tego  w sobie, bo bycie leniwcem zawsze kończy się dla nas kiepsko (zawalone egzaminy, słabe wyniki w pracy, spóźnianie się do pracy, roztargnienie), dlatego chcemy coś z tym zrobić i zwalczyć leniwca w sobie – mówi Rafał Grzeszkowski, Creative Director Communication Unlimited.

– To najważniejsza od 20 lat kampania naszej marki, która związana jest z nową koncepcją jej rozwoju, a co za tym idzie wprowadzeniem na rynek innowacyjnych wariantów produktów Bodymax skierowanych do nowych grup docelowych. A są nimi m.in. osoby młode, aktywne, które chcą poprawić pamięć i koncentrację, wspomóc układ  nerwowy, ale również zadbać o wygląd skóry i włosów – informuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager Bodymax.

W pierwszym, digitalowym etapie kampanii, która ruszyła z początkiem czerwca, zaprezentowane zostały nowe suplementy diety: Żelazna Kondycja,  Siła Piękna, Świeży Umysł, Przepływ energii i Pełna Koncentracja. Wprowadzono też nowy headline marki „By umysł i ciało chciało”

Historie o leniwcach w nas będą obecne w portalach społecznościowych: YouTube oraz na Facebooku. Natomiast kolejne odsłony kampanii pojawią się jesienią.

Źródło zdjęcia głównego: Deb Dowd/Unsplash

Bodymax kampania reklamowa
Poprzedni wpisNaukowcy krytykują Facebooka za bierność w stosunku do karygodnych wpisów prezydenta USA
#DobraRobotaChallenge, czyli kim chcę być, gdy dorosnę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow