site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa kampania Scrabble: Gdzie spotykają się światy
7.04.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania Scrabble: Gdzie spotykają się światy

Scrabble_kampania_1

W sieci pojawił się właśnie nowy spot marki Scrabble pod hasłem „Gdzie spotykają się światy”. Materiał przedstawia szereg codziennych sytuacji, podpisanych kontrastującymi ze sobą wyrazami. Spot ma na celu pokazać, że słowa, których używamy w grze, mogą o nas wiele powiedzieć i często są odzwierciedleniem otaczającego nas świata.

W nowym spocie marki, gra Scrabble wychodzi poza planszę. Ponad 65-sekundowa produkcja skupia się na przedstawieniu przedmiotów codziennego użytku i zwyczajnych sytuacji z życia wziętych. Widzimy psy podczas spaceru, influencerkę w jej instagramowym świecie, graffiti, a nawet… przenośną toaletę – wszystko to opatrzone podpisami z płytek do gry. Co zaskakuje, do każdego ujęcia dopasowano kilka przeciwstawnych słów. Dlaczego? Bo wszystko zależy od subiektywnej interpretacji obserwatora. Toaleta przenośna może okazać się zarówno piekłem, jak i zbawieniem, a graffiti na ścianie budynku dla jednej osoby będzie dziełem, podczas gdy dla innej to wandalizm.

Indywidualne postrzeganie świata obserwujemy także podczas rozgrywek Scrabble – dając różnym osobom tę samą pulę liter, w rezultacie otrzymamy zupełnie różne propozycje wyrazów. Pokazuje to, jak różnie intepretujemy otoczenie i opisujemy je za pomocą innych słów, tworząc przy tym własny świat. Plansza Scrabble staje się miejscem, w którym te kontrastujące ze sobą światy krzyżują się – i to dosłownie, bo słowa w grze układa się na zasadach krzyżówki, a sama gra może stać się okazją do spotkania z bliskimi i celebrowania tej różnorodności!

Scrabble, czyli kultowa gra z portfolio Gry Mattel, jest obecnie jedną z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Polega na układaniu na planszy słów w taki sposób, aby się krzyżowały. Do dyspozycji mamy zestaw wylosowanych wcześniej 7 płytek z literami. Na koniec rozgrywki wygrywa ten, kto łącznie zdobędzie największą liczbę punktów za wszystkie ułożone słowa. W Polsce dostępnych jest kilka wersji Scrabble, m.in.: Scrabble Original, Scrabble Junior i Scrabble Practice & Play.

Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za wprowadzenie globalnej kampanii na rynek polski odpowiada butik kreatywny Coollective.

kampania reklamowa Scrabble spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSztuczna inteligencja w Cinkciarz.pl: generator tekstu GPT-3
Facebook aktualizuje rozwiązania kontroli bezpieczeństwa marki i narzędzia do ochrony praw autorskich

Podobne wpisy:

  • mobile_vikings (1)
    More Bananas w przymierzu z Vikingami!
  • 123
    Trwa najnowsza kampania produktowa UNIQA

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...