site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa kampania społeczna "Prawo bez strachu"
17.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa kampania społeczna „Prawo bez strachu”

tingey-injury-law-firm-6sl88x150Xs-unsplash

„Prawo bez strachu” to nowa kampania społeczna, która ma na celu uświadamiać, że nie powinniśmy bać się prawa. Dzięki pomocy specjalistów nawet najtrudniejsze sprawy prawne stają się prostsze, a nasz strach minimalizuje się. Warto zainwestować trochę swojego czasu, aby uzyskać poradę prawną, która pomoże nam przebrnąć przez ten trudny i pełen emocji czas. 

„Prawo bez strachu” powstało z inicjatywy czterech prawników, którzy widzą z jakimi problemami najczęściej borykają się ludzie. Wielu z nas boi się udać do prawnika i poprosić o profesjonalną pomoc. Żyjemy w świecie, gdzie każdego z nas spotykają różne problemy, które często wymagają wsparcia specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje, tym bardziej w aktualnym czasie spowodowanym przez pandemię koronawirusa, przez którą narasta jeszcze większy strach, obawy czy konflikty rodzinne i społeczne. Boimy się jednak skorzystać z usług fachowców i pozostawiamy nasz los przypadkowi.

Celem kampanii jest pokazanie, że nie należy obawiać się zapytania o poradę prawną w swojej sprawie. Każda z nich jest inna i nie ma podręcznikowych przypadków, a rozmowa z profesjonalistą rozwieje wątpliwości i już od początku będzie prowadzona we właściwym kierunku. Tym bardziej w obecnej sytuacji, kiedy wielu z nas zastanawia się, jak bardzo rozwinie się pandemia. Dlatego „wychodzimy” do ludzi i będziemy spotykać się oraz edukować w wielu miejscach, jak np. w restauracjach. Spotkanie z prawnikiem to nie tylko sądy i kancelarie. Rozmowa o trudnej sytuacji wymaga odpowiedniego przygotowania, stąd pomysł by także otoczeniem przekonać, iż nie należy się bać.

– Zauważyliśmy, że ludzie przychodzą do nas już z naprawdę dużymi problemami, które przy naszej wcześniejszej interwencji nie urosłyby do takiej rangi. Dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie inicjatywy, która pokaże Polkom i Polakom, że mogą, a nawet powinni radzić się prawników. To żaden wstyd mieć pytania, wątpliwości. Od tego jesteśmy my, aby pomagać i wspierać – mówi Anna Stasiak-Apelska, radca prawny oraz jedna z inicjatorek kampanii „Prawo bez strachu”.

Najczęstsze sprawy, z którymi się borykamy, dotyczą:

  • rozwodów oraz podziału majątku i opieki nad potomstwem,
  • kredytów we frankach,
  • naruszenie dóbr osobistych,
  • dochodzenia odszkodowania.

W całej Polsce jak i na świecie są kancelarie oraz prawnicy, którzy specjalizują się w konkretnej dziedzinie, warto skorzystać z ich pomocy.

– Z wielką ochotą i zaangażowaniem, często nawet pro bono analizujemy umowy kredytowe i doradzamy frankowiczom, co mogą zrobić w swojej sprawie, by rozwiązać problem swojego zadłużenia. Kredytobiorcy mają wiele obaw przed rozpoczęciem sporu sądowego z bankiem, w którym mają często olbrzymie zadłużenie. Boją się, np. wypowiedzenia umowy przez bank bądź utraty nieruchomości w przypadku unieważnienia swojej umowy kredytowej. Zazwyczaj udaje nam się rozwiać obawy klientów bardzo szybko, gdyż z reguły nie są one uzasadnione – mówi Bartosz Czupajło z kancelarii Czupajło & Ciskowski Kancelaria Adwokacka Sp.p oraz kolejny z inicjatorów kampanii.

Kampania „Prawo bez strachu” ma uświadomić społeczeństwu, że to nie wstyd mieć problemy prawne i nie rozumieć pewnych zależności. Prawo to bardzo trudny i duży obszar, który dla zwykłego obywatela często jest niezrozumiały. Jednak to żadna ujma dla żadnego z nas. Są na świecie eksperci, którzy specjalizują się w określonej tematyce i ich drzwi stoją zawsze przed nami otworem.

– „Prawo bez strachu” ma uświadamiać i edukować ludzi, że prawnicy to specjaliści, których nie należy się bać. Nigdy nie oceniamy postępowania klientów, a jedynie pomagamy. Czasem te sprawy są naprawdę trudne i bardzo odbijają się na psychice klientów, jak np. rozwody. Zakończenie pewnego etapu w życiu, który kończy się w sądzie, nie jest miłe, ale niezbędne, aby uregulować sprawy prawne. Najwięcej trudności doświadczamy przy podziale majątku oraz opieki nad małoletnim potomstwem i wtedy pomoc prawnika jest szczególnie cenna – dodaje Karolina Marszałek z Kancelarii Adwokackiej Adwokat Karolina Marszałek i pomysłodawczyni kampanii.

– Częstym problemem są również sprawy dochodzenia odszkodowania. Choć świadomość prawna ludzi jest coraz większa, to wciąż wielu z nich boi się podjąć walkę o rekompensatę szkody i ukaranie osób odpowiedzialnych za jej spowodowanie. Jeśli sami postanawiamy znosić szkodę to często spotkamy się z odmową wypłaty odszkodowania, co w wielu przypadkach powoduje rezygnację z dochodzenia swoich praw. Dlatego tak ważne jest wynajęcie prawnika, który oceni sprawę i przygotuje w naszym imieniu wszystkie dokumenty oraz przeprowadzi nas przez cały proces – mówi Michał Miller z kancelarii E&M MILLER Adwokaci Sp. p.

Kampania ruszyła 1 września bieżącego roku. Każda osoba potrzebująca porady prawnej może zgłosić się do wybranego eksperta poprzez stronę internetową: prawobezstrachu.pl.

„Prawo bez strachu” – kampania społeczna stworzona przez czterech prawników: Karolinę Marszałek, Annę Stasiak-Apelską, Bartosza Czupajło oraz Michała Millera. Jej celem jest zachęcenie społeczeństwa do korzystania z profesjonalnych porad prawnych i wsparcia prawników w każdej sprawie oraz przybliżenie wiedzy na temat współpracy.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: Tingey Injury Law Firm/Unsplash

kampania społeczna prawo

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisUnilever: e-commerce ważnym kanałem sprzedaż w czasie pandemii
Second handy przenoszą się do e-commerce

Podobne wpisy:

  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”
  • image_processing20221115-873892-1ff40r6
    Aadidas rzuca światło na problem molestowania kobiet w nowej kampanii społecznej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow