site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki
18.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa odsłona kampanii hybrydowych samochodów Suzuki

suzuki-sx4-4305885_1280

Ruszyła nowa odsłona kampanii samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited.  

Kampania promuje nową gamę samochodów z napędem hybrydowym: Suzuki Vitara Hybrid, SX4 S-CROSS Hybrid i Swift Sport Hybrid. Głównym przekazem tej odsłony jest nowa oferta cenowa – „Zyskaj do 7000 pln netto”. Kampania informuje również, że pojazdy te zużywają mniej paliwa nawet o 16%, a jej hasło brzmi: „HYBRYDOWE SUZUKI SĄ DLA KAŻDEGO”. 

źródło: materiały prasowe/Suzuki Polska

W lipcu kampania jest obecna w kanałach głównych i tematycznych TVN, Polsat i TVP, a także w prasie, internecie i mediach społecznościowych (YT, Instagram). Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.

CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu,  oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także  za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland. 

Źródło zdjęcia głównego: AutoPhotography/Pixabay

kampania reklamowa Suzuki

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisChillizet. Stacja chillout – nowa ramówka i nowa odsłona
Rebranding uPacjenta kolejnym krokiem w rozwoju firmy

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow