Ruszyła nowa odsłona kampanii samochodów hybrydowych Suzuki. Kreatywną adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
Kampania promuje nową gamę samochodów z napędem hybrydowym: Suzuki Vitara Hybrid, SX4 S-CROSS Hybrid i Swift Sport Hybrid. Głównym przekazem tej odsłony jest nowa oferta cenowa – „Zyskaj do 7000 pln netto”. Kampania informuje również, że pojazdy te zużywają mniej paliwa nawet o 16%, a jej hasło brzmi: „HYBRYDOWE SUZUKI SĄ DLA KAŻDEGO”.

W lipcu kampania jest obecna w kanałach głównych i tematycznych TVN, Polsat i TVP, a także w prasie, internecie i mediach społecznościowych (YT, Instagram). Zakupem mediów na zlecenie CU zajął się dom mediowy Value Media.
CU Communication Unlimited współpracuje Suzuki Motor Poland od 2014 roku. Agencja w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w Internecie, prasie, TV i radiu, oraz prowadzi działania outdoorowe. Odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Obsługuje również sieć dealerską Suzuki w zakresie komunikacji, w tym zakupie mediów. Agencja jest odpowiedzialna także za wdrożenie nowego standardu salonów sieci dealerskiej Suzuki Motor Poland.
Źródło zdjęcia głównego: AutoPhotography/Pixabay
Komentarze: brak