site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Nowa oprawa dźwiękowa Radia ZET
19.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Nowa oprawa dźwiękowa Radia ZET

5102101342cd3926fd8b1dd2ae8758f8

11 maja Radio ZET wprowadziło nową oprawę dźwiękową, która powstała we współpracy z amerykańską firmą GrooveWorx. Głównym jinglem pozostaje charakterystyczne logo melody „Radio ZET i już”.

Nowa oprawa dźwiękowa objęła wszystkie pasma oraz Wiadomości Radia ZET. Została stworzona we współpracy ze studiem nagraniowym GrooveWorx z Los Angeles, które w latach 90. skomponowało charakterystyczną melodię „Radio ZET i już”. Hasło wymyślone przez Andrzeja Woyciechowskiego stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i ponadczasowych w historii polskiej radiofonii.

Dotychczas jingle „Radio ZET i już” śpiewali m.in.: Anna Maria Jopek, Edyta Bartosiewicz, Kayah, Andrzej Piaseczny, Andrzej Krzywy, Grzegorz Markowski, Justyna Steczkowska czy Agnieszka Chylińska. Od poniedziałku dołączyli do nich Lanberry – utalentowana piosenkarka młodego pokolenia oraz Patryk Skoczyński – gwiazda 6. edycji programu „The Voice of Poland”. Głosu do dźwięku „Minęła właśnie…” użyczyli Aleksandra Tabiszewska – wokalistka współpracująca z takimi gwiazdami jak Zakopower, Monika Brodka, Kayah czy Bracia, oraz Jakub Jurzyk – finalista 4. edycji talent show „X Factor” i wykonawca wielu popularnych piosenek z bajek dla dzieci.

– Pamiętam jak w 1996 roku zadzwonił telefon z warszawskiej rozgłośni z pytaniem, czy moglibyśmy skomponować dla nich nowe logo melody. Tą stacją było Radio ZET. Wybrana przez nich melodia stała się nieodzowną częścią marki i trwa do dziś. Myślę, że wierni słuchacze doskonale ją znają. Cieszymy się, że w ubiegłym roku ponownie skontaktowali się z nami przedstawiciele stacji i mogliśmy rozpocząć prace nad stworzeniem nowej oprawy dźwiękowej, która wprowadzi rozgłośnię w nową dekadę, wykorzystując to samo, rozpoznawalne logo melody. Koledzy z Radia ZET sprawili, że cała kreatywna strona przedsięwzięcia okazała się przyjemna i przyniosła mnóstwo satysfakcji. Mamy nadzieję, że słuchacze będą tak samo podekscytowani nowymi jinglami Radia ZET, jak my jesteśmy – powiedział Dain Blair, szef GrooveWorx.

W sesji nagraniowej, oprócz polskich artystów, wzięli udział muzycy współpracujący z największymi światowymi gwiazdami muzyki (m.in.: Billy Idolem, Simple Minds, Michaelem Buble, Blink 182, Jamesem Bluntem, Celine Dion, Pink, Seleną Gomez, Justinem Bieberem i wokalistą The Weeknd), w tym: Mark Schulman (perkusja), Dan Lutz (gitara basowa), Roger Manning Jr (klawisze) i Jonathan Berry (gitara). Producentem dźwięku był Gerhard Joost, który na swoim koncie ma współpracę m.in. z Usherem, Missy Elliot, Michaelem Jacksonem, Timbalandem , Steviem Wonderem czy Stevem Perrym (Aerosmith).  

W związku ze zbliżającymi się 30. urodzinami Radia ZET okazjonalne wersje jingla „Radio ZET i już” nagrały również największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Wśród nich: Grzegorz Markowski, Patrycja Markowska, Roxie Węgiel, Cleo, Beata Kozidrak, Artur Gadowski, Marcin Sójka,Robert Gawliński, Piotr Cugowski, Ania Wyszkoni, Andrzej Piaseczny, Igor Herbut, Kamil Bednarek, Natalia Szroeder, Sylwia Grzeszczak i wielu innych.

GrooveWorx to jedno z najbardziej znanych amerykańskich studiów nagraniowych produkujących muzykę dla różnych kategorii mediów. Zostało założone przez Daina Blaira w 1996 roku. Udźwiękawia reklamy telewizyjne, kompnuje muzykę dla telewizyjnych programów rozrywkowych, trailerów filmowych, a także tworzy oprawy dźwiękowe dla stacji radiowych na całym świecie.

jingiel Radio Zet

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram w służbie zdrowia – platforma promuje posty i relacje o COVID-19
Aflofarm dziękuje służbom medycznym i sprzeciwia się hejtowi

Podobne wpisy:

  • image_processing20210526-14736-1qjodpf
    Radio ZET z kampanią społeczną #Razemzawszelepiej
  • image_processing20200626-21365-10fs341
    Siła muzyki Radia ZET na lato, czyli wakacyjna ramówka

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow